Independer Forum

Zorgverzekering Turien & Co

Reacties
44
  1. dejonge
    wij kregen vandaag ook een rekening van 300 euro. Een specificatie van 2011 en 2012. Er is echter geen touw aan vast te knopen. Na telefonisch contact ( half uur aan de telefoon ) kwam het erop neer dat er geen jaaroverzicht gegeven werd: u kunt alles via internet volgen, mevrouw. Het is echt niet te geloven als je eea probeert na te gaan kom je er echt niet uit. Het is een administratie die zo chaotisch is dat je het niet kunt uitzoeken. Er zou echt iets aan gedaan moeten worden aan die OPLICHTERS PRAKTIJKEN!!!!
  2. koper
    En jawel de administratie van turien is nog steeds een grote klere zooi. Ook ik weer een rekening voor 2011 of ik die nog ff wilde betalen.

Jaja het is al 2013, de vraag of het reeël is wat ze doen, dat boeit ze niet, klanten lopen in bosjes weg, zo ik ook 2012 mooi over gestapt op een betrouwbaardere maatschapppij. Ze weten zelf niet eens meer waarvoor ze je een decalratie sturen kunnen ze niet meer terug vinden. En dan komt het geloofwaardig over dat je nog een bedrag zou moeten betalen, geloof dat ik dit toch eens hoger op uit ga zoeken, gelijke momminken gelijke kappen, ik mag tot een kalanderjaar na dato declaren en de tegenpartij is vogelvrij, ik hoef geen reactie met dat jullie vijf jaren mogen terug vragen en dat jullie dat tot drie hebben terug gebracht, zorg gewoon dat je je zaakjes op orde hebt en belast daat geen andere mensen mee. Lekker geloofwaardig komen jullie over, en dat jaar na jaar. Nooit meer turien of aanverwante partij betaal liever meer en dat ik weet waar ik aan toe ben. Snap niet dat ze de klachten niet serieus nemen. Hoe maak je de zorgverzekering kapot,jullie zijn een stel bevuilers voor het zorgverzekeringstelsel. Het vertrouwen in de zorgverzekering gaat steeds verder kapot.
  3. Jaap
    Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n slechte service en berijkbaarheid mee gemaakt. Hierbij is Ziggo, Vodafone en de belastingdienst Toppertje bij.

Heb uiteindelijk maar alles stopgezegd en een kostenclaim ingedient. Natuurlijk wordt dit weer niet in behandeling genomen.

Maar ik ben wel 4 uur aan het bellen tijdens Kantoortijden en dan nog eens alle bel kosten.

Independer heeft mij gelukkig SUPER verder geholpen en ben erg tevreden.
  4. Morin lagin
    ik heb van ochtend een brief van vgz zorgverzekering gekregen over een correctie rekening van €3800 over het jaar 2012-2013 die moet ik binnen een week betalen, mag dat eigenlijk dat de correctie 7 jaar later gestuurd wordt ????