Independer Forum

ZLM Verzekeringen

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van ZLM Verzekeringen. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van ZLM Verzekeringen hieronder.

SCHADE ZLM Schade aan je auto bij ZLM, Allrisk verzekerd en tegenpartij schuldig, ook volgens oog getuigen. Jammer, daar gaan je schadevrije jaren.

Tegenpartij heeft een advocaat en dat blijkt eng te zijn dus...
Reacties
1
Bekeken
2742
Gestart door:
anoniem
op
toepassen kortingsjaren Verzekering pas overgesloten dus weinig ervaring ,voorwaarden lijken me goed ,premie is zeker goedkoop.
Let echter even op!
In tegenstelling tot mijn vorige verzekeraar loopt bij ZLM een schade(vrij) jaar van 1 november tot...
Reacties
0
Bekeken
2061
Gestart door:
christian100
op
Vraag of opmerking over autoverzekering ZLM Verzekeringen? Heeft u een vraag over de autoverzekering van ZLM Verzekeringen? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=123:1sp9vhzn]forum over de autoverzekering van ZLM Verzekeringen[/url:1sp9vhzn].
Reacties
3
Bekeken
5202
Gestart door:
forumAdmin
op
tweede gezinsautoregeling ZLM Hallo, Hoe werkt de tweedegezinsautoregeling van ZLM? Op de site van de consumentenbond staat dat die er is alleen zonder eenduidige voorwaarden. Beide auto's heb ik daar verzekerd. De ene auto heeft 12...
Reacties
1
Bekeken
4463
Gestart door:
Veroniek
op