Independer Forum

Zelf.nl

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Zelf.nl. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Zelf.nl hieronder.

Premie explosie Ik heb mijn autoverzekering voor een half jaar opgeschort en wil de auto nu weer aanmelden en gebruiken. In de tussentijd heb ik geen schade gehad en ben niet verhuisd. Plotseling is...
Reacties
0
Bekeken
799
Gestart door:
Joostm
op
Incasso Irritant incasso gedrag van Zelf.nl, het komt regelmatig voor dat auto verzekering enkele weken eerder wordt afgeschreven voor de komende nieuwe maand. Deze maand op de 15e is belachelijk vroeg
Reacties
0
Bekeken
1078
Gestart door:
Egbert
op
Sleutel verloren Hallo, Ik ben mijn autosleutels verloren. Ik heb een beperkte casco bij zelf.nl. Wat kan er nu gedaan worden en wat wordt er vergoed door de verzekering? Groet, VW
Reacties
5
Bekeken
4302
Gestart door:
VW1233
op
zelf autoverzekering Mijn ervaring met ZELF.nl is ronduit slecht. Sinds 2011 heb ik mijn auto allrisk verzekerd gehad in de veronderstelling dat het allemaal goed geregeld was... Totdat ik onlangs werd aangereden en...
Reacties
2
Bekeken
2020
Gestart door:
Willemk
op
schadeafhandeling goedkope premie, maar als je aanspraak gaat maken over een schade duurt alles veel te lang. All Risk verzekerd, na 2 maanden nog geen afhandeling. Alle papier/email werk gaat in een slakke...
Reacties
0
Bekeken
1434
Gestart door:
Michael0001
op
Ongelofelijk Leugenaars, onervaren, helemaal niet vriendelijk klanten service! Moet je opletten wat je zegt, als ze geen antwoord hebben, gaan ze ophangen! Na een hele verhaal, door schadevrij jaren, wordt mijn autoverzekering dubbel, en ze...
Reacties
0
Bekeken
1822
Gestart door:
Anna
op
meer dan 100% premieverhoging van 15,81 naar 32,37?????? Mijn premie voor mijn autoverzekering is in april verhoogd door Zelf.nl met een ruime 100%. Ik heb het nu pas gezien omdaqt de brief erover met mijn nieuwe polis onderop een stapel...
Reacties
1
Bekeken
1845
Gestart door:
Sanneke
op
Vervangend vervoer bij schade Zelf.nl, de naam zegt het al: zelf alles regelen, zelf alles betalen.. Vandaag heb in een aanrijding gehad met een andere auto, beide konden niet doorrijden. Gelijk politie gebeld en daarna Zelf.nl,...
Reacties
0
Bekeken
2296
Gestart door:
Suljkan
op
Slechte recensies Ik was geïnteresseerd in een autoverzekering bij Zelf.nl. Ben toch wel geschrokken van de slechte recensies en heb besloten mijn auto ergens anders te gaan verzekeren.
Reacties
0
Bekeken
1924
Gestart door:
Flame
op
superslechte klantensurvice dit organisatie heeft geen verstand van verzekeringen en heeft een superslechte schadeafhandeling.
Reacties
4
Bekeken
3622
Gestart door:
hans
op
Klantenservice Zelf.nl liegt. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, omdat er in Roy-data twee verschillende schadevrije jaren staan (vanwege het tijdelijke bezit van een tweede auto). Telkens wordt beloofd het hogere aantal schadevrije jaren...
Reacties
1
Bekeken
2642
Gestart door:
Verzekerde
op
auto verzekeren bij zelf.nl Ik wil graag een auto kopen en verzekeren bij zelf.nl ivm ik eerder klant van ze ben geweest (zeer tevreden). ik was aan het berekenen via independer en zelf.nl hoeveel ik per maand...
Reacties
4
Bekeken
3797
Gestart door:
benosman
op
Zelf.nl in problemen? Premie voor onze auto wordt zo'n beetje verdubbeld. Onder de mom dat er te hoge schadelast is, de financiële problemen bij moeder SNSReaal lijken me eerder de oorzaak. Voor ons raar omdat we...
Reacties
1
Bekeken
3151
Gestart door:
Joris Klam
op
Zeer slechte service zelf Bijna 1,5 maand geleden een prive auto gekocht, en verzekerd bij Zelf WA+ op mijn besteldbus ( van mijn bedrijf, zit 10 schade vrije jaren!, dit mocht ik niet meenemen naar mijn prive...
Reacties
0
Bekeken
2341
Gestart door:
revpolen
op
arrogante personeel en diefstal waar je bij staat hele slechte klachtenafhandeling en al op de eerste dag van dossierbehandeling al beoordelen dat er geen sprake erkent kan worden voor heel domme redenen wat totaal niet klopt. mevr. ******** hele slechte arrogante...
Reacties
2
Bekeken
3010
Gestart door:
marouan
op
vergelijken de auto verzekering zelf.nl verwijdert de negatieve berichten. mag dit zomaar op deze manier krijg je een wel heel oneerlijke vergelijking.
Reacties
2
Bekeken
3389
Gestart door:
bikey
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Zelf.nl? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Zelf.nl? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=122:gwz7tqqz]forum over de autoverzekering van Zelf.nl[/url:gwz7tqqz].
Reacties
0
Bekeken
4204
Gestart door:
forumAdmin
op