Independer Forum

Zekerplus Hypotheek Delta Lloyd slechte service

Reacties
2
  1. Kees Palsma

    Zojuist door de klantenservice voor Hypotheken incorrect behandeld. Omdat het onmogelijk is aan voldoende documenten te komen via 'Mijn Delta Lloyd' ben je genoodzaakt Delta Lloyd te bellen. Mijn verzoek is een pdf-bestand van mijn 'polisblad' van mijn bankspaarrekening.
    Na een paar keer lang in de wacht gezet te zijn, was het antwoord dat dit vanwege privacy-redenen niet kan. Per telefoon en per mail wil ik daar toestemming voor geven, hetgeen afdoende zou moeten zijn om het privacy-probleem op te lossen.
    Dit was echter volgens de woordvoerster niet mogelijk. Op mijn vraag wat nu de werkelijke reden is, dat Delta Lloyd niet in staat is digitaal een polisblad door te sturen, werd door de woordvoerster beantwoord met: dat het gesprek een vervelende wending kreeg. Mijn verzoek om degene te spreken die privacy-problemen voorzag om mijn polisblad naar mijn e-mail adres te sturen, kreeg ik het antwoord dat zij degene is die dat bepaalt en dat dus doorverbinden onmogelijk is. Ik heb nog een keer mijn verzoek herhaald, tevergeefs: het gesprek is door de woordvoerster van Delta Lloyd afgebroken.
    (Ook) bij deze financiële instelling staat de klant weer eens niet centraal.
    .

  2. klant geen koning
    In december 2017 liep mijn rentevast periode af. Eind augustus kreeg ik van Delta Lloyd een rentevoorstel. Ik moest voor 17 november reageren. In oktober, dus ruim voor de fatale termijn heb ik gebeld met de hypotheekservice desk. Op de site van Delta Lloyd zag ik dat de rente lager was dan hun aanbod. Hierop heb ik gereageerd dat ik die rente wilde vastzetten voor de nieuwe periode. Was ik nieuwe klant dan had ik op dat moment toch ook de mogelijkheid om met die geldende rente in te stappen. De medewerker gaf aan dat ik een nieuwe offerte zou krijgen. Maar wat schets mijn verbazing? Ik kreeg gewoon de offerte van eind augustus nog een keer opgestuurd! Het verschil in rente scheelt ruim 100,00euro p/m. Delta Lloyd wil niet de nieuwe rente aan mij rekenen voor de nieuwe hypotheek. gezien mijn leeftijd (62) is het niet mogelijk om ergens anders een andere hypotheek aan te vragen. je bent als klant dus overgeleverd wanneer je van hen een nieuw voorstel krijgt en moet alles accepteren of oprotten wat dus niet kan!. Zo houden ze je in hun macht. Ook de boete rente die ik had moeten betalen om eerder een lagere rente te kunnen krijgen was 1000,00euro p/m. Een walgelijke service die vele klanten de dupe laat worden.
Plaats een reactie
Independer