Independer Forum

Zekerplus Hypotheek Delta Lloyd slechte service

Reacties
1
  1. Kees Palsma

Zojuist door de klantenservice voor Hypotheken incorrect behandeld. Omdat het onmogelijk is aan voldoende documenten te komen via 'Mijn Delta Lloyd' ben je genoodzaakt Delta Lloyd te bellen. Mijn verzoek is een pdf-bestand van mijn 'polisblad' van mijn bankspaarrekening.
    Na een paar keer lang in de wacht gezet te zijn, was het antwoord dat dit vanwege privacy-redenen niet kan. Per telefoon en per mail wil ik daar toestemming voor geven, hetgeen afdoende zou moeten zijn om het privacy-probleem op te lossen.
    Dit was echter volgens de woordvoerster niet mogelijk. Op mijn vraag wat nu de werkelijke reden is, dat Delta Lloyd niet in staat is digitaal een polisblad door te sturen, werd door de woordvoerster beantwoord met: dat het gesprek een vervelende wending kreeg. Mijn verzoek om degene te spreken die privacy-problemen voorzag om mijn polisblad naar mijn e-mail adres te sturen, kreeg ik het antwoord dat zij degene is die dat bepaalt en dat dus doorverbinden onmogelijk is. Ik heb nog een keer mijn verzoek herhaald, tevergeefs: het gesprek is door de woordvoerster van Delta Lloyd afgebroken.
    (Ook) bij deze financiële instelling staat de klant weer eens niet centraal.
    .

Plaats een reactie
Independer