Independer Forum

Woonverzekering + inboedel wijkt af op website verzekeraar?

Reacties
5
  1. Ferio

Beste,

Via jullie vergelijker kom ik uit op €24,03 per maand bij de SNS als ik deze verzekering wil afsluiten. Op de SNS website kom ik echter uit op €18,- met dezelfde opties.

Hoe kan dit?

2. Gebruikersavatar
    Lindsey Hendriks Berichten: 14
    Beste Ferio,
    Wij bieden dezelfde premie aan als de SNS bank. Dit zou dan ook niet moeten kunnen. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit kan. Kun je daarvoor een mail sturen naar: info@independer.nl met de gegevens die je hebt ingevuld?
  3. Hub
    [quote="lhendriks"]Beste Ferio,
    Wij bieden dezelfde premie aan als de SNS bank. Dit zou dan ook niet moeten kunnen. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit kan. Kun je daarvoor een mail sturen naar: info@independer.nl met de gegevens die je hebt ingevuld?[/quote]
    Vandaag heb ik de kosten voor een opstal+inboedelverzekering+ORV bij de SNS vergeleken met de kosten op Independer en de kosten rechtstreeks bij SNS.
    Independer: 366,66 en SNS: 355,32.
  4. Hub
    [quote="Hub"][quote="lhendriks"]Beste Ferio,
    Wij bieden dezelfde premie aan als de SNS bank. Dit zou dan ook niet moeten kunnen. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit kan. Kun je daarvoor een mail sturen naar: info@independer.nl met de gegevens die je hebt ingevuld?[/quote]
    Vandaag heb ik de kosten voor een opstal+inboedelverzekering+AVP bij de SNS vergeleken met de kosten op Independer en de kosten rechtstreeks bij SNS.
    Independer: 366,66 en SNS: 355,32.[/quote]
  5. Gebruikersavatar
    Michelle van Amelsfort Berichten: 40
    Beste Hub,

Graag ontvangen wij even een mailtje met je gegevens. Wij kunnen dan nakijken waar het verschil vandaan komt.
Plaats een reactie