Independer Forum

Woonverzekering: algemeen

Algemene vragen over jouw inboedelverzekering of opstalverzekering

schade inboedel Hallo,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de normale afhandeltijd van een schade is.
Wij zijn via independer bij ars verzekerd en de schademelding hebben wij op 10 Februari al doorgegeven.vervolgens op 17 of...
Reacties
6
Bekeken
3611
Gestart door:
m tempelman
op
Wijzigen rekeningnummer Ls,

Graag zou ik willen weten waar ik mijn rekeningnummer kan wijzigen. Mijn partner en ik hebben nu een gezamelijke rekening en daar zou ik graag het maand bedrag van afgeschreven hebben ipv...
Reacties
1
Bekeken
2726
Gestart door:
gotrek14
op
Waterschade L.S. Wij hebben een jaar geleden onze nieuwe badkamer laten plaatsen (casco huis). In de douche hebben wij een betegeld achterwandje van ca. 10 cm. Omdat een rvs strip op het plateau...
Reacties
1
Bekeken
2857
Gestart door:
Maarten82
op
Moving to NL Hi,

I am moving to Amsterdam in a month, and I was wondering about what Home Insurance to choose, and what I should be aware of.

I am going to be living with another...
Reacties
1
Bekeken
2425
Gestart door:
SaraAMS
op
waterschade na waterleidingbreuk voor de watermeter Afgelopen vrijdagmiddag constateerden wij dat er water in de kelder stond. Wij hebben gelijk opgeruimd wat in het water stond en met een waterzuiger de kelder droog gemaakt. Tergen 6 uur zagen...
Reacties
1
Bekeken
2629
Gestart door:
fgielen3
op
Wie sluit verzekering af ? Mijn zoon heeft een huurwoning gekregen,huurcontract staat op zijn naam,kan zijn vriendin een inboedelverzekering afsluiten ook al staat zij niet op het huurcontract vernoemd ?
Reacties
2
Bekeken
2569
Gestart door:
Porcelain
op
opgave inkomen bij woonverzekering Ik heb al diverse keren gebruik gemaakt van independer.nl tot volle tevredenheid. Ik ben nu ook bezig voor een woonverzekering maar het stuit mij tegen de borst dat ik mijn netto inkomen...
Reacties
3
Bekeken
6816
Gestart door:
willms
op
inboedelverzekering huren woonboot Ik huur een deel van een woonboot en heb moeite met het vinden van een verzekeraar die inboedelverzekering hiervoor aanbiedt. Je kunt het in de zoekfunctie voor verzekeringen op deze site ook...
Reacties
1
Bekeken
3158
Gestart door:
claire
op
Geluidsset kwijt na brand Hallo,

Met mijn band hebben wij een geluidsset (PA set; dit zijn subwoofers, top-speakers, mengpaneel en bekabeling). Deze hebben wij uitgeleend aan vrienden zodat zij daar muziek konden draaien.
Om deze set te...
Reacties
1
Bekeken
3086
Gestart door:
Rik
op
Scherm laptop stuk Een van onze kinderen heeft de onze laptop dichtgeslagen terwijl er nog een tijdschrift op lag. Resultaat is dat het scherm nu gebroken is. Is dit terug te halen op de inboedelverzekering?
Reacties
1
Bekeken
3127
Gestart door:
Patricia
op
waterschade Hallo mensen,

ik heb onlangs een huis gekocht en ben afgelopen twee weken flink aan het klussen geweest. Nu is er een aantal dagen na het klussen een flinke wateroverlast ontstaan door een...
Reacties
0
Bekeken
3017
Gestart door:
jongen25
op
Inboedelverzekering ABN-AMRO all risks vs. Independer Hallo,

Bij een vergelijking staat bij Independer (bij ABN AMRO all risks)

//
Het betreft dekking voor alle van buitenkomende onheilen (elke plotselinge en onverwachte van buitenkomende gebeurtenis, bijvoorbeeld door een slag, stoot of val,...
Reacties
0
Bekeken
3798
Gestart door:
inw62
op
Inboedel- en WA verzekering Independer vs Aegon site Inboedel- en WA-verzekering
Zoeven Independer vergeleken met Aegon v.w.b. bovenstaande verzekeringen.

Inboedel:
a. appartement,
b. partners zonder kinderen
c. 0 euro eigen risico
d. garantie tegen onderverzekering

Aegon site: Inboedel: € 14,96 p/maand, ofwel € 179.52...
Reacties
1
Bekeken
3491
Gestart door:
inw62
op
'normaal' huis, maar verzekerd als recreatiewoning Hallo,

Ik kom er zojuist na 8 jaar achter dat mijn inboedel is verzekerd alsof ik in een recreatiewoning woon. De situatie is dat ik feitelijk een koetshuis huur in de tuin...
Reacties
1
Bekeken
2901
Gestart door:
jochemn
op
Inboedelverzekering en huurdersbelang Hallo, ik heb een Extra Uitgebreide Inboedelverzekering met een verzekerde som van:50.000,00 euro. Nu heb ik in mijn huurwoning een rioolloverstroming gehad met een getaxeerde schade van 7.600,00 euro.
Tot mijn verbazing kreeg...
Reacties
3
Bekeken
4158
Gestart door:
fraver
op
Stilzwijgende verlenging inboedelverzekering Beste Allen,

Onlangs heb ik samen met mijn vriendin een nieuwe woning gekocht. We zijn ons aan het oriënteren op een nieuwe verzekering opstal + inboedel.

Mijn vriendin heeft via een tussenpersoon op 10-04-2009...
Reacties
0
Bekeken
3463
Gestart door:
Niek de Bont
op
teveel informatie Misschien goed bedoeld, maar jullie willen teveel van mij weten.
Voor een vergelijking van een opstal/inboedelverzekering is mijn inkomen niet relevant!
Voor een vergelijking van autoverzekeringen is het kenteken van de auto niet relevant!
Die...
Reacties
1
Bekeken
3367
Gestart door:
heb ik niet
op
diefstal op straat De handtas van mijn schoonzus is op straat gestolen. De inhoud geld, pasjes, rijbewijs, sleutel van huis en auto etc. Valt deze schade onder inboedelverzekering??
Reacties
1
Bekeken
3686
Gestart door:
martin-groot@wxs.nl
op
Camera uitgeleend en verloren Hallo,

Ik heb een goede vriend mijn nieuwe onderwatercamera uitgeleend voor een dagje strand. Nu is hij hem in de zee kwijtgeraakt en niet meer terug kunnen vinden.
Als ik hem aanspakelijk stel kan...
Reacties
1
Bekeken
3564
Gestart door:
T. Kemenade
op
Vallen in bad, schade niet verzekerd. Beste,

Ik ben gevallen in bad, heb met mijn schouder de overstort afgebroken. Om dit te repareren moet het bad uitgebouwd worden.
Dit bad staat nu vast in de tegels, de schade zal...
Reacties
1
Bekeken
3377
Gestart door:
pierre
op
buitenkeuken / barbecue Zaterdag j.l. is onze buitenkeuken / barbecue (los) geheel in rook opgegaan, de brandweer moest uitrukken op te komen blussen want er stond een nog redelijk volle gastank onder.
Volgens onze verzekering, de...
Reacties
0
Bekeken
3948
Gestart door:
Anja v T
op
Inboedelverzekering bij verhuur appartement Binnenkort wil ik mijn appartement verhuren op basis van de Leegstandwet, inclusief meubels. De vergunning is afgegeven, evenals de toestemming van de bank.
De VVE heeft voor het complex een opstalverzekering afgesloten. De...
Reacties
1
Bekeken
4093
Gestart door:
Rianne
op
leeftijdsdiscriminatie Nationale Nederlanden Op de site van independer.nl ben ik er achter gekomen, dat de premie voor een inboedelverzekering voor een 84-jarige € 6,54 per maand duurder is dan van een 57-jarige met verder precies...
Reacties
1
Bekeken
4061
Gestart door:
Margie
op
Schade inboedel Goedenavond,

Na een lange rit naar Zeeland is helaas mijn mini koelkast kapot gegaan, gevolg is dat al mijn voedsel bedorven is.

Ik heb een inboedelverzekering destijds afgesloten, mijn vraag is dan of ik...
Reacties
1
Bekeken
4431
Gestart door:
carlos3
op