Independer Forum

Woekerpolis: algemeen

Algemene vragen en discussie over de Woekerpolis Check

Consumenten Programma Beste lezers,

Zelf had ik enige tijd heel wat vragen over mijn woekerpolissen die ik had lopen. Na enige tijd surfen over het internet, kwam ik op de site Consumentenprogramma. Nadat ik de...
Reacties
1
Bekeken
1196
Gestart door:
s.v.bovenkerken
op
NN verzekeringen Aan allen die nog geld krijgen!! Je ziet wel dat het smerige oplichters zijn, niet alleen NN maar ook al die andere verzekeringsmaatschappijen. Ze doen gewoon een dotje die legale mega oplichters. Hun maken...
Reacties
0
Bekeken
379
Gestart door:
Richard Feijsman
op
Meester oplichters Het is altijd toch echt weer het zelfde, betalen doen ze echt nooit die verzekeraars!! Allianz betaalt weer mijn voorruit niet omdat in hem niet bij de vriendjes laat repareren. Autotaalglas of Carglass...
Reacties
0
Bekeken
465
Gestart door:
R.feijsman@live.nl
op
alle verzekerings maatschapijen zijn oplichters alle verzekerings maatschapijen zijn oplichters op het moment van uitkeren zijn ze niet thuis vooral levens verzekeringen en zorg verzekeringen zijn de grooste oplichters
Reacties
4
Bekeken
7199
Gestart door:
antie eu
op
Compensatie bij overstappen? Goedemorgen, Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik ook een woekerpolis heb, ik heb deze in 2005 afgesloten bij ACHMEA en betaal maandelijks 100 euro tot 2040. Nu heb ik deze afgesloten...
Reacties
1
Bekeken
6806
Gestart door:
sjors86
op
(vereniging) woekerpolis.nl Ik zie door de bomen het bos niet meer zo goed. We hebben meerdere woekerpolissen, zowel wb pensioen als voor onze hypotheek. Maar nu twijfel ik wat handig is om nu te...
Reacties
1
Bekeken
4394
Gestart door:
Irene
op
naheffing polis? Wij hadden een spaarkasovereenkomst en een beleggingsverzekering bij Nationaal Spaarfonds. Deze zijn nu afgelopen, we hebben van ons ingelegde- en betaalde bedrag niet zo heel veel terug gezien. In ieder geval niet...
Reacties
1
Bekeken
866
Gestart door:
bergje
op
Aegon woekerpolis Ik vroeg mij af waarom de afgesproken compensatieregeling alleen geldt voor polissen tot en met 1998 afgesloten en blijkbaar dus niet voor die daarna?
Reacties
3
Bekeken
1437
Gestart door:
Paulus
op
woekerpolis Lief dagboek ik draag veel geheimen met me mee. Vandaag bijvoorbeeld was ik woedend over mijn woekerpolis, dit vind ik niet leuk. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik geen slapeloze...
Reacties
0
Bekeken
1520
Gestart door:
anoniem
op
geen indicatie woekercheck dag, Ik heb net de woekerpolischeck ingevuld en krijg dit antwoord: Wij vonden geen passende overlijdensrisicoverzekering en kunnen daarom geen indicatie geven van een extra waarde op einddatum. Heb ik iets verkeerd ingevuld of heb...
Reacties
1
Bekeken
3615
Gestart door:
bmt
op
Prive pensoen met gagarandeerd eindkapitaal Sinds 1998 betaal ik premie voor een polis privé pensioen van toen nog de Postbank met een gegarandeerd eindkapitaal. De woekerpolischeck kan ik niet doen, omdat op mijn overzichten alleen het eindkapitaal...
Reacties
2
Bekeken
7203
Gestart door:
Corrie51
op
Premie vrij Hallo, Ik heb mijn polis premie vrijgemaakt, kan ik dan toch nog overstappen? moet ik dan als ik ben overgestapt premie gaan betalen? Met vriendelijke groet, Martin
Reacties
1
Bekeken
4333
Gestart door:
Martin
op
verpanding woekerpolis Heeft iemand misschien ervaring met de navolgende constructie en er eventueel een oplossing voor: De inschrijving van mijn hypotheek was hoger dan het opgenomen bedrag, dit om notariskosten e.d. te besparen bij het...
Reacties
2
Bekeken
6864
Gestart door:
diederik1
op
Uitstappen of uitzitten Hallo allemaal, Ik heb momenteel een "spaar" beleggingsrekening lopen bij de ABN Amro. Deze heb ik afgesloten op 1 september 2002 en heeft een looptijd van 10 jaar. Mijn inleg is momenteel €20.159,35...
Reacties
2
Bekeken
6794
Gestart door:
Ernst de Groot
op
woekerpolischeck doet het niet meer ik wil de woekerpolis berekening laten uitvoeren, maar ik krijg een foumelding dat ik niet alle velden juist heb ingevuld, maar er wordt niet aangegeven welk veld en volgens mij heb ik...
Reacties
1
Bekeken
5856
Gestart door:
monicahomma
op
Verzekeraar weigert berekening te verstrekken Van ASR heb ik inmiddels bericht ontvangen dat ik niet in aanmerking kom voor vergoeding van teveel ingehouden kosten. Bij deze mededeling blijft het verder, dus ik heb verzocht om de berekening...
Reacties
2
Bekeken
6734
Gestart door:
J
op
Geen woekerpolissen bij Obvion?? Waarom zijn hypotheken van Obvion niet opgenomen in de Woekerpolischecker? Obvion is een samenwerkingsverband van de Rabobank en ABP, maar ook déze bedrijven staan niet in het lijstje... Mijn vraag is dus...
Reacties
1
Bekeken
7237
Gestart door:
marion
op
vraag over het uit te keren bedrag bij overlijden ik heb een vraag over het uit te keren bedrag. of het een vast bedrag is of niet. dit in verband met de uitkomst van de woekerpolis check. bij overlijden van de verzekerde...
Reacties
1
Bekeken
6530
Gestart door:
karo
op
Independer woekerpolis berekening Beste mensen, Ook ik heb een ASR VIP-polis, dus wat was ik blij met de uitkomst van de woekerpolischeck. Ik invullen en de uitkomst was dat ik tussen 11.000 en 18.000 euro extra kon...
Reacties
0
Bekeken
7283
Gestart door:
JH
op
Hoog/laag regeling Ik een hoog /laag constructie waarbij ik de eerste zes jaar per maand een tienvoudige premie betaald hebt waardoor sneller kapitaal is opgebouwd. kan ik dan nog steeds gebruik maken van de...
Reacties
1
Bekeken
6433
Gestart door:
sonhan
op
Falcon + Universal ! Jeetje, ik hoor bij Kassa dat Falcon niet zo netjes omspringt met mijn geld. Tot overmaat van ramp worden de Falcon-praktijen vergeleken met Universal-life-beslommeringen. Nou weet ik echt helemaal totaal NIETS van financien...
Reacties
0
Bekeken
6093
Gestart door:
MarcT
op
geen maandpremie Ik heb een beleggingsverzekering maar ik betaal geen maandelijkse premie meer. Het lukt mij niet om de check te doen. Kan er aan liggen dat ik overzicht heb opgegeven van 2009. Van...
Reacties
1
Bekeken
6364
Gestart door:
jolanda
op
maandpremie Bij de vraag 'hoeveel premie betaal je?' Moet ik de premies van mijn echtgenote en mijzelf optellen of moet ik alleen mijn eigen premie invullen.
Reacties
1
Bekeken
6263
Gestart door:
wernand
op
Flexibel Verzekerd Beleggen van Nationale Nederlanden UITSPRAAK COMMISSIE VAN BEROEP VAN HET KIFID 14-10-2010 Aan degene die een levensverzekering met een beleggingsrisico wenst af te sluiten moet volledig inzicht gewaarborgd worden in premies en andere kosten, de te verwachten...
Reacties
6
Bekeken
16229
Gestart door:
pierrewlspee
op
woekerpolis? hoe kan ik zien of polis een woekerpolis is, heb zelf een aktief leven plan van voorheen tiel utrecht verzekering, is nu de goudse. ik heb nog nooit iets gekregen wat die...
Reacties
1
Bekeken
7089
Gestart door:
jo
op
Independer