Independer Forum

Weg met de ING (voorheen Postbank) Rentepunten !

Reacties
216
  1. Gast
    stop met die zelf verrijking!!!!! denk aan de klanten, die je 'nu'nog hebt.!!
  2. JP te B
    het retourzenden van een rentepuntenartikel kost gewoon geld
    ook al staat op de site gratis verzenden en retourneren want dat geld niet voor herroepingsrecht

dus kijk of je maatje kleding oid klopt want terugsturen kost je weer geld bij de postkantoor en weer administratiekosten
  3. Gast
    [quote="Gast"][quote="Gast"]Ik heb al 2 jaar een kortingsbon en kom hem aan de straatstenen niet kwijt € 75,00 voor betaald.Niet te gebruiken in vakantieperiode en als er ook maar een tientje korting door center parcs wordt gegeven kun je hem niet inwisselen.[/quote][/quote]

Volgens mij staat dat er heel duidelijk bij als je hm besteld. Verder staan die bonnen er altijd dus is het pas bestellen als je weet wanneer je wil gaan en dan direct inwisselen. Ben in de gelukkige situatie dat ik wel buiten de vakantieperiodes kan en heb werkelijk nog nooit problemen gehad ben deze bonnen. Juni 2017 gaan we weer een weekje ^_^
  4. L te K
    Had kortingsbon via rentepunten bij Designshop BV.
    Wacht al 2 maanden op mijn bestelling echter het blijkt nu dat ze sinds eind oktober failliet zijn.Weg reeds betaalde bestelling.Hoe aardig als de ING een berichtje had gestuurd aan hun klanten die een kortingsbon hadden afgenomen.
    Heb eind september nog een berichtje ontvangen dat de bestelling later kwam.
  5. efcebe
    Alweer een marketingtrucje om klanten te binden.
    Werkt volgens mij eerder contraproductief, want de geboden artikelen zijn over het algemeen elders flink goedkoper te krijgen. Dumbo's!
  6. rombr00
    een tom tom Sparks watch besteld met mijn rentepunten. Je maakt de verpakking open om het een en ander te bekijken, komt erachter dat het toch erg tegen valt, maar dan lees je dat je het alleen kan terugsturen in ongeopende verpakking. ING bedankt, stop je rentepunten maar op een donkere plek
Independer