Independer Forum

Vraag welke rechtbijstand heb ik nodig

Reacties
2
  1. Niels

Hallo,

Laatste tijd loopt mijn relatie niet zo soepel meer, maar aangezien wij bij de notaris het een en ander op papier hebben staan heeft ze recht op de dingen die zij betaald heeft of een dag waarde hiervoor. Echter krijg ik nu het gevoel dat ze mij uiteindelijk wilt gaan uitkleden, en om dit voor te zijn zou ik mij hier graag tegen willen verzekeren als dat mogelijk ik.

Echter kan ik zo snel niet vinden welke rechtbijstand ik hiervoor nodig heb. Zouden jullie mij misschien in de juiste directie kunnen wijzen.

Alvast bedankt

Niels

2. Gebruikersavatar
    Marleen Schepers Berichten: 36
    Beste Niels,

Vervelend om te lezen dat het niet zo soepel gaat met de relatie en dat je het idee hebt dat je binnenkort een rechtsbijstandsverzekering nodig hebt.

Helaas bieden de verzekeraars bij ons op de site geen mogelijkheid omdat je al verwacht gebruik te moeten maken van de verzekering. Gelukkig zijn er wel stappen die je kan ondernemen. Je zou naar de rechtswinkel of het juridisch loket bij jou in de gemeente kunnen. Hier kan je gratis juridisch advies krijgen. Als dit niet voldoende is zou je ook contact op kunnen nemen met de DAS of de ARAG. Deze verzekeraars kunnen juridische hulp bieden als er al zaken spelen.

Ik hoop uiteraard dat bovenstaande niet nodig is.

Met vriendelijke groet,

Marleen Schepers
Plaats een reactie
Independer