Independer Forum

Vraag over ziekenhuisbehandeling

Reacties
3
  1. Gebruikersavatar
    Independer.nl Berichten: 152

5 reacties
    Stel je vragen of deel je ervaringen over specifieke behandelingen in deze groep.

2. pieptonen
    In Nederland geven ze aan dat wanneer je oorsuizen (tinnitus) hebt er niets aan valt te doen. Dit terwijl ze in Duitsland een behandeling hebben tegen tinnitus. In Nederland passen ze het niet meer toe omdat er geen wetenschappelijke bewijzen voor zijn. Echter ik ben genezen van een verschrikkelijke tinnitus dat steeds harder en harder werd. Ik heb het volgens mij gekregen door dat ik dagelijks terecht kwam in een hele hoge piep geluid. Dit geluid werd aangemaakt door een kattenverjager dat werkt met dezelfde toonhoogte als de Mosquito tegen hangjongeren. Het geluid is niet te verdragen. Je hebt verschillende varianten kattenverjagers/muizenverjagers/steenmarterverjagers dat overigens vaak niet werkt met ultrasoon geluid maar met hoogfrequent geluid. Sommige gaan continue af en weer anderen werken met een bewegingssensor.
  3. pieptonen
    De behandeling wordt toegepast met prednisolon infuus therapie. Het kostte mij destijds iets van 500 euro in totaal. Erg jammer dat ze dit niet meer in Nederland hebben. Verder laat ik mijn oren niet meer uitspuiten maar behandelen door KNO arts.
Plaats een reactie