Independer Forum

Vraag of opmerking over autoverzekering ZLM Verzekeringen?

Reacties
5
  1. forumAdmin Berichten: 97

Heeft u een vraag over de autoverzekering van ZLM Verzekeringen? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons forum over de autoverzekering van ZLM Verzekeringen.

2. Een teleurgestelde klant
    Beste Independer,

Ik stuur dit bericht om andere consumenten te waarschuwen.

Mijn vriendin heeft een autoverzekering in ZLM. Nu wil ik graag mijn eerste eigen auto ook bij ZLM verzekeren. Helaas geven zij mij nu de min jaren van mijn vriendin. Ik heb zelf nog nooit een eigen auto gehad en begin nu met min jaren, omdat mijn vriendin waar ik mee samenwoon in de min staat.

Ik heb hierover contact gehad met ZLM, maar zij zijn niet bereid om mij op welke manier dan ook tegemoet te komen. Beetje jammer dit!

Groeten een teleurgestelde (bijna ex) klant van ZLM
  3. Suzan Samson Berichten: 40
    @ Een teleurgestelde klant,
    Ik snap de verbazing hierover volkomen. Het is alleen de manier voor uw vriendin om van de "min" af te komen. Gewoon voortaan de auto op uw naam verzekeren. Om daar een stokje voor te steken doen veel verzekeraars het op deze manier. Helaas worden de mensen met goede bedoelingen daar vaak de dupe van. Wellicht kunt u bij een andere verzekeraar wel gewoon op 0 schadevrije jaren beginnen.
  4. Jawa
    Heeft u een vraag over de autoverzekering van ZLM Verzekeringen? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons forum over de autoverzekering van ZLM Verzekeringen.
    Zeer teleurgesteld in ZLM. Ik had schade aan voorruit door "schuivende lading" . Blijkt dat ZLM bijna de enige verzekeringsmaatschappij is die dit hebben uitgesloten met kleine lettertjes in polisvoorwaarden.
    Denk je een goede all risk verzekering te hebben. Niet alleen dit uitsluitsel maar ook de wijze waarop je hierover te woord wordt gestaan is niet erg klantvriendelijk.
  5. Ad337
    Deze verzekeraar is een (geld)wolf in schaapskleren.
    Zowel eigen als ingehuurde taxateurs worden onder druk gezet om taxatie (in geval van economisch total loss) lager te taxeren. Men houdt de schijn op geen winstoogmerk te hebben, maar wie met deze verzekeraar te maken krijgt weet wel beter.
    ZLM met de Z van zwendel.
Plaats een reactie