Independer Forum

Vraag of ervaring met Aegon?

Reacties
18
  1. jack
    GA NOOIT EEN PRODUKT AAN VAN aegon
    heb er zeer slechte ervaring mee
    zeer slechte klanten service
    toonzetting in hun brieven is zeer dwingend
    komen hun afspraken niet na
    criminele organisatie
  2. Barry
    Zouden die criminelen die AEGON besturen en hun zakken dagelijks vullen deze commentaren van hun opgelichte klanten wel eens lezen ?
  3. Barry & Elly
    Heb vandaag weer de jaarlijkse ''winst/verlies'' overzichten mogen ontvangen van de oplichtersbende van AEGON betreffende mijn FUND beleggingsprodukten. Zoveelste jaar op rij weer verlies van mijn zuur verdiende geld. Heb begrepen, dat de directie/criminele leiding van AEGON zich intussen wel hebben verrijkt met dikke bonussen.Wie kan mij helpen met adviezen van deze misdadige horrorprodukten ?
  4. Barry
    Hiep Hiep Hoera!!!!!!
    Eindelijk verlost van een 2-tal horror/woekerprodukten van AEGON !
    Na heel lang doorzeuren m'n zuur verdiende geld terug. Uiteindelijk maar een schijntje van m'n totale inleg, doch beter zo, dan dit weer zou opgaan aan bonussen van die misdadigers/bestuurders die zich alsmaar verijken ten koste van de kleine spaarder. Niet te vergeten die oud ''directeur''/oplichter/baas van deze club de hr. Storm......nota bene zwaar gereformeerd ook nog.
    Heb nooit begrepen dat ie z'n welverdiende straf niet heeft uitgezeten.
    Beste mensen......haal zo veel mogelijk je polissen weg bij Aegon.
    Je wordt gigantisch belazert....
    Een oude sok met je spaarcentenonder onder je matras is veel zekerder.
    Met dank aan Tros Radar en Eigen Huis
  5. Saskia
    Heeft iemand ervaring met het feit dat je gebeld bent door een (call)center van de woekerpolice service.En dat ze je eenmalig een gratis adviseur aanbieden om te kijken of je AEOGON polis nog wel okey is enof je dus niet teveel betaalt en of het de big bazen en hun companies niet verrijkt? Ik heb namelijk binnekort een afspraak bevestigd maar weet niet of ik het moet vertrouwen of dat ze iets blind willen aansmeren of erop hameren om te veranderen waar ik straks geen weet van heb en dus op t eind meer betaal?

*in casu een spaarbelegging
  6. Barry
    Hallo Saskia....
    Trap er niet in !
    Deze lieden zijn alleen maar bezig hun eigen zakken te vullen over jouw rug. Zogenaamd ''onafhankelijk'' ?
    Er is maar 1 remedie om van die AEGON oplichters af te komen.
    Per direct alles opzeggen. De enigste die voordeel hebben van jouw geld zijn die grenzeloze stelende witte boordencriminelen. (''bestuurders'' van AEGON).
    Doei
  7. R.Raymakers
    Beste lezer,

Zelf heb ik ook heel wat narigheid mogen beleven met tussen personen. Tot dat ik op deze site terecht kwam.
    Hier staat heel veel informatie op, en op de vragen waar ik niet uitkwam, heb ik het contactformulier ingevuld en werd al snel terug gebeld. Daarna kwam er een adviseur aan huis en die heeft me stap voor stap alles uitgelegd. En me op gewezen dat ik misschien zou moeten overstappen.

Het was een goed en prettig gesprek misschien ook iets voor andere mensen die ook nare ervaringen hebben met contact personen en die hun deel niet na komen.

Daarom wil ik deze linken delen,

http://consumentenprogramma.nl/aegon-koersplan/
    http://consumentenprogramma.nl/reaal-euro-mixfonds/

Ik hoop dat ik u een beetje op weg heb kunnen helpen.

Mvg. R.Raymakers
  8. Gerardo1972
    Aegon Levensloop Pensioen afgesloten 2002.
    Na een paar jaar kwam de grote woekerpolisstorm los.

Vele checks gedaan, ook mijn polis blijkt een woekerpolis.

Hierna mijn inleg verlaagd naar minimum : 20 p/m. Eerst maar eens afgewacht hoe dit zich ging ontwikkelen.

Inderdaad hoge jaarlijkse kosten. MAAR :

totale BRUTO inleg sinds 2002 : 10543
    totale waarde in pot eind 2016: 14947

Komt neer op 41 % rendement, hier nog niet eens het belastingvoordeel van mijn inleg afgetrokken.

Ik moet hierbij wel vermelden dat ik sinds 2002 de fondsen geregeld heb gevolgd en regelmatig ben geswitchd, maar dit was slechts op gevoel, meer geluk dan wijsheid wanneer dit af en toe goed uitpakte. Heb ook "slechte" jaren gekend 2005-2009.

De nodige 'adviseurs' aan de deur gehad die alles voor me wilden overzetten (voor 750,-) naar banksparen a 1,5 % p/j.
    "Meneer Aegon jat nog steeds geld van u hoor!"

Ja dat zal allemaal best maar wanneer ik nog steeds mijn pot zie groeien met rendement (meer dan 1,5 %!!), kan iemand me uitleggen waarom ik zou moeten oversluiten naar banksparen?

Ik ben dus blij dat ik mijn verzekering niet heb afgekocht of premievrij gemaakt!
    Twijfel nog wel steeds over overstappen naar Brand New Day, want feit blijft dat de kosten idd hoog zijn.

142 euro afgelopen jaar, bij een saldo 14947,- en inleg 240,-

Toch neem ik dit voorlopig nog voor lief vanwege voornoemde rendementen..