Independer Forum

Voogd en Voogd

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Voogd en Voogd. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Voogd en Voogd hieronder.

Schofterige behandeling Ik kreeg een brief van het RDW dat ik niet verzekerd was. Dit terwijl ik meende dat ik toch echt verzekerd was. Ik bel Voogd en Voogd op om het te controleren...
Reacties
1
Bekeken
553
Gestart door:
Robert
op
oplichters Ik ben van achter aangereden door een verzekerde bij Voogd en Voogd. Schuld door verzekerde erkend. Twee weken eerder was ik op een parkeerplaats ook van achteren aangereden terwijl ik zelf in...
Reacties
0
Bekeken
1284
Gestart door:
Isao Tomita
op
Autoverzekering Voogd en Voogd Voogd en Voogd heeft een nieuwe vorm van oplichting. U neem een autoverzekering Van Voogd enVoogd. Ingangsdatum: 01-10-2012 1ste betaling: 04-10-2012 €59.35 2de betaling: 05-11-2012 €49.75 3de betaling: 03-01-2013 €54.73 4de betaling: 06-02-2013 €54.73 5de ...
Reacties
6
Bekeken
4397
Gestart door:
WJ deRuiter
op
Ga nooit met Voogd en Voogd in zee 6 jaar verzekerd geweest bij Voogd en Voogd. Nooit schade gehad altijd netjes premie betaald.Ik kocht nieuwe auto op een zaterdag ver van huis. Kon VV niet bereiken omdat het weekend was....
Reacties
0
Bekeken
809
Gestart door:
jo1965
op
Opstal verzekering Voogd en Voogd is maar op één ding uit nl zo weinig mogelijk betalen bij schade. In ons geval heb ik voor het eerst in 40 jaar een serieuze waterschade en via...
Reacties
0
Bekeken
1697
Gestart door:
rj.pluijm@planet.nl
op
Contact Had een vraag over opzeggen van mijn verzekering via email, na 3 weken antwoord,niet erg snel dus, maar toen ik een dag overtijd was met betaling ,gelijk een dreigmail van ze.! Wat...
Reacties
1
Bekeken
1700
Gestart door:
Jan willem
op
Voogd en Voogd verzekering Door een grote storing bij ING Bank in 2015 heeft voogd en voogd schijnbaar de auto-verzekering niet kunnen afschrijven.

Wij kregen hierover helaas ook geen bericht, maar wel zagen we het op de...
Reacties
1
Bekeken
1732
Gestart door:
Janita
op
Voogd en Voogd Premieverhoging van bijna dubbele! Tjonge jonge wat een slecht bedrijf. Mijn bromfietsverzekering werd bijna verdubbeld na een jaar en de tussen persoon premieheld.nl is telefonisch niet te bereiken. Ze geven gewoon geen telefoonnummer. Voogd en Voogd...
Reacties
2
Bekeken
3331
Gestart door:
Ettina
op
Opzeggen inboedelverzekering Door het moeilijke contact met voogd veranderd van verzekeraar. Maand opzegperiode aangehouden maar moet wel 9,75 royementskosten betalen over de premie van ong, 6 euro. T gaat niet om t bedrag,maar...
Reacties
0
Bekeken
1564
Gestart door:
Wim
op
Schade door boom Ik zit al geruime tijd bij voogd en voogd, paar keer gedonder gehad met hun via mijn tussenpersoon/fias verzekeringen. Nu heb ik schade aan mijn auto door storm, ik heb de hoogste verzekering...
Reacties
0
Bekeken
1927
Gestart door:
Visser
op
Oppassen het zijn oplichters!!!! Ondanks het aanbod te komen kijken naar mijn 14 kapotte glasplaten van mijn tuinkas, komen ze toch niet kijken! Desondanks blijven ze volhouden dat het niet om 14 ,maar volgens hun om...
Reacties
1
Bekeken
1829
Gestart door:
Snijder Emmen
op
voogd en voogd voogd en voogd de grootste oplichters
Reacties
1
Bekeken
1815
Gestart door:
'jordi
op
Schade in het buitenland Voogd en Voogd Vorige week schade (door toedoen tegenpartij) gehad met auto in Belgie. Aangezien Voogd en Voogd zelf niet de schade in behandeling neemt maar doorgeeft aan 112schade.nl moet ik nu € 200,00 betalen om...
Reacties
0
Bekeken
2121
Gestart door:
Passie
op
Slechtste verzekeraar ooit, Voog en Voogd Ik wil graag mede consumenten behoeden voor de fout door met Voogd en Voogd in zee te gaan. Ze hebben me een autoverzekering verkocht, schadevrije jaren beloofd. Na een 4 maanden corresponderen...
Reacties
2
Bekeken
2229
Gestart door:
roeltm
op
Voogd en Voogd: doordenderende bureaucratische machine Ben sinds januari verzekerd bij deze club. Premie voor een jaar vooruitbetaald. Drie weken geleden (half mei) ineens een afschrijving van meer dan € 400,-. Toen ik thuis kwam lag er een...
Reacties
8
Bekeken
5478
Gestart door:
Klaas-Willem
op
Voogd en Voogd schandalig gedrag Een maand geleden kreeg ik een berichtje van Voogd en Voogd dat mijn premie niet was geincasseerd. Kan, ook ik sta wel eens rood zonder het te weten. Snel het bedrag overgemaakt....
Reacties
6
Bekeken
4629
Gestart door:
Mark080959
op
verhuizing Ivm verhuizing heb ik al mijn verzekeringen een adres wijziging doorgegeven en een kwam met kost... Voogd en Voogd rekent voor een verhuizing (straal van 500meter!!) € 11,54 aan wijzigingskosten!! Voor een...
Reacties
0
Bekeken
2194
Gestart door:
Kymco
op
Oplichters Voogd en Voogd Het gaat om een betaald premie, vervolgens zij sturen mij niks en na 6 maanden kreeg ik incasso brief dat het bedraag verhoogd is, en ik neem contact op met incasso...
Reacties
1
Bekeken
2654
Gestart door:
Armi
op
Oplichters Heb de prima betaald, vervolgens zij sturen mij niks en na 6 maanden kreeg ik incasso brief dat et bedraag verhoogd is, en ik neem contact op met incasso en zij zeggen...
Reacties
0
Bekeken
2093
Gestart door:
Armi
op
Oplichters Voogd en Voogd Onbejegend behandeld door voogd en voogd heb er geen woorden voor raad iedereen deze maatschappij af idem FIA verzekeringen was onze tussenpersoon die niets voor ons heeft gedaan zijn een paar...
Reacties
0
Bekeken
2655
Gestart door:
Vd zwan
op
Auto verzekering Voogd & Voogd De administratie is één grote chaos bij dit bedrijf . Zijn puur gericht om zoveel mogelijk geld op te halen . Alles gaat langs elkaar heen , reageren zeer traag/niet . Neem een auto...
Reacties
1
Bekeken
2344
Gestart door:
Ricardo
op
Premie ten onrechte geincasseerd Na uitvoer van de motorfiets bleven zo nog twee jaar de premieafschrijven (jaarpremie). Ze hadden zogenaamd niet alle stukken van de tussenpersoon ontvangen en het dossier toen maar laten doorlopen. Restitutie van...
Reacties
0
Bekeken
2705
Gestart door:
cwouter
op
OPLICHTERS! Naar mijn verhuizing van een paar 100 meter verder heeft Voogd en Voogd Zonder te melden de premie van beide auto's met €20 verhoogd. Als je ze beld krijg je een kreng...
Reacties
0
Bekeken
2469
Gestart door:
Henk01
op
Hoge administratiekosten Voogd en Voogd Al meerdere malen een autoverzekering gehad bij voogd en voogd. Door verkoop auto's verzekeringen beëindigd. Nog nooit geld teruggekregen van reeds betaalde premie, altijd waren de administratiekosten toevallig net zo hoog...
Reacties
0
Bekeken
2329
Gestart door:
roel
op
oplichters Voogd&Voogd zijn de reinste oplichters die er bestaan. Ik had er een autoverzekering. De auto is geschorst en later gesloopt. Alleen weigeren ze om deze uit de verzekering te doen. Papieren alles opgestuurd. Ze ontkennen dat ze...
Reacties
1
Bekeken
2912
Gestart door:
illona
op