Independer Forum

Vind ik niet leuk

Fijn dat je je ervaring met ons wilt delen. Je mening is erg belangrijk voor ons. We horen graag wat je goed vindt aan onze site, maar ook wat we nog kunnen verbeteren of waar je vastloopt. We horen graag van je!

Afhandeling schade Ik kreeg een mail die begon met "We hebben goed nieuws, we gaan uw schade uitbetalen". In werd uitgelegd dat ik 1/3e van de schade aan mijn auto vergoed werd nadat er...
Reacties
1
Bekeken
939
Gestart door:
marcovp
op
verhoging premie binnen 1 dag Zo zijn we niet getrouwd, om 8 uur een offerte van 288 euro. En op het moment dat ik alle gegevens bij elkaar heb wil ik alles invullen en staat er doodleuk dat...
Reacties
1
Bekeken
508
Gestart door:
marior
op
zoekfuctie Waarom staat bij de zoekfunctie Tandarts, dit 20e eeuw denken met een 21e eeuw medium Veel beter zou MONDZORG zijn, dit omvat dan ook meteen voor de zoekende patiënt het hele spectrum Gaarne...
Reacties
1
Bekeken
1139
Gestart door:
Engelbrecht
op
sàmen beter worden Verzekeraars zijn van oudsther binnenvetters, ze denken naar binnen in de eigen organisatie en niet naar buiten met de klanten mee. De productontwikkelaars staren op de oneindig verzamelde gegevens en de marketeers...
Reacties
5
Bekeken
1467
Gestart door:
kritikaster
op
Geen titel 'slechte zorgadviseurs' Onafhankelijke verzekeringsadviseurs moeten zich in de nieuwe markt nog duidelijker gaan formeren en gezamenlijk gaan optreden tegen de niet-onafhankelijke adviseurs binnen de verzekeringsmaatschappijen. Of met adviseurs ook vergelijkers in beeld komen, zoals Independer,...
Reacties
0
Bekeken
1204
Gestart door:
kritikaster
op
Vertrokken medewerk(s)ter.....met de noorderzon! De openheid in de Independer-organisatie, het transparante communiceren is wat mij al meteen ooit opviel en nog steeds goed bevalt. Mèn kent zich.....na een tijdje.....van de blogs, het forum, van de radio...
Reacties
13
Bekeken
2134
Gestart door:
kritikaster
op
Vragen om ideeën, maar géén resonantie? Independer opent zich inmiddels geleidelijk in de volle maatschappelijke breedte. Op weblogs en het forum wordt om verbeteringen en ideeën gevraagd (de vroegere Ideeënbus), maar wat ik dan niet leuk meer vind,...
Reacties
2
Bekeken
1155
Gestart door:
kritikaster
op
Opzeggen Ik vind het heel jammer dat jullie verzekeringen aanbieden maar bestaande verzekeringen van collega maatschappijen niet op zeggen. Dit zou de klant veel werk maar ook veel rompslomp besparen. Collega maatschappijen doen...
Reacties
1
Bekeken
1105
Gestart door:
Rob van Soest
op
Niet aanpassen rekeningnummer Om de een of andere reden schijnt het verschrikkelijk ingewikkeld te zijn om mijn bankrekeningnummer te wijzigen voor mijn Klik&Go verzekering. Ondanks meerdere verzoeken en telefoongesprekken waarin door Independer aangegeven werd dat...
Reacties
1
Bekeken
1387
Gestart door:
Pieters
op
Schade Hele slechte en nare ervaring met independer als tussenpersoon!! Als je schade hebt doet independer niets, behalve mail doorsturen. Er wordt niets ondernomen om de klant, waarvoor zij tussenpersoon zijn, te ondersteunen....
Reacties
1
Bekeken
1448
Gestart door:
M.Jansen
op
glasschade glasschade is heel onhandig bij jeauto akkkkkkkk akakakakak akkkkk akkkkkk akk
Reacties
0
Bekeken
1542
Gestart door:
Tom1
op
schade van 02.04.2014 zo heb bericht van independer dat vandaag de 23/04/2014 is geregeld en dat ze overgaan tot uitbetaling dat kan dan nog 2 week duren voordat ik het op mijn rekening heb ...
Reacties
1
Bekeken
1608
Gestart door:
edwin de groot
op
Foutmelding! Wat vreemd dat jullie zeggen dat ik eerst goed moet lezen wat ik verstuur omdat er nu twee keer hetzelfde of drie keer zelfs maar als jullie zeggen dat het niet goed...
Reacties
1
Bekeken
1611
Gestart door:
jfh@kabelfoon.nl
op
Slechte dienstverlening Pas heb ik geprobeerd een auto te verzekeren (auto nr 2). Deze auto staat op mijn naam maar ik ben niet de hoofdbestuurder. Dit zou ik bij dezelfde verzekeraar willen doen als ik nu...
Reacties
1
Bekeken
1835
Gestart door:
Kwade_Klant
op
reisschade beste independer, Ik ben erg teleurgesteld in jullie. mijn emails met bewijzen raken kwijt of komen niet aan waardoor mijn claim weken vertraging heeft. komt het wel aan laten jullie deze anderhalve week liggen...
Reacties
1
Bekeken
2216
Gestart door:
carmen
op
FOUTJE in grafisch- of technisch ontwerp Op het Independer FORUM staan (bij mij) de blauwe headlines te dicht op de erbovenstaande links geplaatst. Wil ik bij voorbeeld "Ziekenhuis algemeen" aanklikken, verschijnt er Woekerpolis. Klik ik op Rechtsbijstandsverzekering komt er...
Reacties
2
Bekeken
2332
Gestart door:
kritikaster
op
Is Independer tevreden als verzekeraars verliezen gaan maken Keek net weer even naar reclame waar verzekeringsmeneer onder druk van veel boos kijkende klanten de voorwaarden ging veranderen. Doet Independer zijn werk goed als verzekeraars zover gaan dat ze verliezen gaan...
Reacties
1
Bekeken
2369
Gestart door:
LT consument
op
geen advies door Independer Na het onderwerp enkele weken geleden: "van Independer had ik véél meer verwacht", waarin een persbericht nog minder dan 1:1 wordt als blog wordt geplaatst, stuikel ik nú over een forumvraag van...
Reacties
12
Bekeken
4825
Gestart door:
kritikaster
op
premieoverzicht Heb al diverse malen gemerkt dat de premiebetalingen niet goed worden verwerkt. Op de site kan ik ook nergens iets terugvinden van alle betalingen die door mij zijn gedaan.
Reacties
0
Bekeken
2470
Gestart door:
trix1
op
Van Independer had ik meer, véél meer verwacht.... In de media heerst weer het copy/paste-syndroom. De Bond van Verzekeraars heeft iets over de verzekerings-fraudebestrijding verteld en meteen begint het grote kopiëren in de media.. De Telegraaf brengt twee berichten en geeft...
Reacties
1
Bekeken
2916
Gestart door:
kritikaster
op
Independer voor 77% van Achmea Toch bijzonder dat jullie claimen onafhankelijk te zijn, maar dat Achmea 77% van jullie bezit. Roept de schijn van afhankelijk op,daar kan geen reclamecampagne tegenop.
Reacties
1
Bekeken
3128
Gestart door:
oplichting
op
Independer