Independer Forum

VERZEKERUZELF NIET

Reacties
2
  1. G.J.

VERZEKERJEZELF NIET bij deze partij. Wat een stelletje amateurs. Netjes de jaarpremie op voorhand betaald echter waren ze niet bij machte om de informatie uit Roydata te halen. Kreeg een brief met de mededeling dat wanneer ik geen bewijs had voor mijn schadevrije jaren ze de premie zouden verhogen. In plaats van een premieverhoging wordt ineens de verzekering zo maar zonder waarschuwing of opzeg termijn van de ene op de andere dag beëindigd. Service kent dit bedrijf niet laat staan klantenservice. Zijn telefonisch niet bereikbaar en alleen via de mail waarbij ze heel selectief zijn in het beantwoorden van de mailtje. M.a.w. je krijgt gewoon niks te horen. Prutsers...

Ik heb dan ook vraagtekens bij de ongelofelijk positieve score op de Inderpender website terwijl deze verzekeraar overal slecht scoort. Ik kan ook nergens op de Independer website een plek vinden waar ik een review over deze maatschappij achter kan laten...

2. Gebruikersavatar
    Samantha Verwaal Berichten: 23
    Beste G.J.

Wat een vervelende ervaring heeft u met Verzekeruzelf.nl gehad! Als acceptatie richtlijn hebben zij dat u minstens 1 schadevrij jaar moet hebben voor acceptatie. Als u deze niet kan aantonen mogen zij de verzekering weigeren of zelfs opzeggen. U valt dan helaas niet binnen hun acceptatierichtlijnen. Als ik het zo lees heeft Verzekeruzelf.nl u wel een brief gestuurd dat ze de schadevrijejaren niet konden vinden in RoyData. Dit kan meerdere redenen hebben waarom ze dat niet konden vinden, ze zijn verjaard ( ouder dan 3 jaar), ze staan op een andere naam of adres, u heeft al een andere auto op uw naam verzekerd met deze schadevrije jaren of de vorige verzekeraar heeft ze per ongeluk niet in RoyData gezet.

Verder hebben wij helaas ook geen inzage in hun administratie hierover of hun e-mail afhandeling. Mocht u een klacht willen indienen dat kan dat bij Verzekeruzelf.nl. Zodra u een verzekering bij ons afsluit krijgt u van ons een paar weken daarna een email als uitnodiging om de verzekeraar te beoordelen. Als u deze nog niet heeft gehad, dan ontvangt u deze spoedig. Wij zetten elke recentie online, of deze nou positief of negatief is. Mocht u hulp nodig hebben om de auto te verzekeren bij een andere verzekeraar dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen, we helpen u graag!
Plaats een reactie