Independer Forum

Verzekeruzelf

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Verzekeruzelf. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Verzekeruzelf hieronder.

afwijzing verzekering door Verzekeruzelf Gisteren verzekering aangevraagd voor twee auto's, beide afgewezen met als reden: Helaas kunnen wij u op basis van de door u verstrekte gegevens geen passende aanbieding doen. kan iemand mij uitleggen om welke...
Reacties
7
Bekeken
3846
Gestart door:
javontuur
op
Verzeker u hier niet!!! Bij het afsluiten van de verzekering contact gehad over bestaande ruitschade. Deze werd natuurlijk niet vergoedt omdat deze schade er al was, logisch. Ik het sterretje op eigen kosten laten repareren. Toen...
Reacties
5
Bekeken
1314
Gestart door:
van Roekel
op
Het woord van de klant is niets waard Helaas een kleine aanrijding gehad, hierbij een kras veroorzaakt van 3 cm op bumper van tegenpartij. De tegenpartij stuurt mij een rekening van reparatie van 400 euro en ik vind dit erg...
Reacties
4
Bekeken
1008
Gestart door:
Wim
op
Elk jaar belachelijke premieverhoging Verzekeruzelf In het jaar 2012-2013 was mijn premie voor een Chevrolet Spark Bifuel: €262,61. Een jaar later was het voor 2013-2014 opgelopen naar €319,19. Nu kreeg ik een mailtje dat ze helaas de...
Reacties
13
Bekeken
3992
Gestart door:
pinguin
op
Belachelijke verhoging van bijna 180%!!! Ook wij hebben tot 2x toe een behoorlijke verhoging opgelegd gekregen. De laatste die we kregen gaat de premie van 13,62 naar 38,29 dus dat betekent een verhoging van 626,52 per jaar!!...
Reacties
0
Bekeken
1227
Gestart door:
Liefrink
op
Verzekeruzelf: Spontane premieverhoging van 56,6%!! Mail gekregen van verzekeruzelf.nl met daarin de mededeling dat de premie fors omhoog gaat. Inderdaad fors... met wel €18,30 per maand. De huidige premie voor mijn triple A autoverzekering is €30,96 en...
Reacties
0
Bekeken
1211
Gestart door:
marcdeby
op
meer dan 100 procent premieverhoging verzekeruzelf! Zojuist mail ontvangen van autoverzekeraar Verzekeruzelf dat mijn premie binnen 2weken verhoogd w ordt van 23,36 naar 49,29! Stijging van meer dan 100 procent! Kennelijk hanteren zij een ontmoedigingsbeleid. In dat geval gelukt...
Reacties
0
Bekeken
1332
Gestart door:
D.Ertner
op
Verzekeruzelf - inlogpagina werkt niet? De inlogpagina van verzekerUzelf doet het niet en ik krijg de volgende boodschap: -------------------------------- Geachte bezoeker, Helaas konden wij uw verzoek voor het tonen van de pagina niet verwerken. Wij adviseren u om uw browser...
Reacties
1
Bekeken
1272
Gestart door:
nietinloggen
op
Verzekeruzelf niet KIJK UIT!!! Nadat ik een nieuw 2ehands autootje gekocht had heb ik mij verzekerd bij Verzekeruzelf. Op het eerste oog een prima verzekering qua kwaliteit/prijs verhouding. Ik was erg blij met mijn nieuwe wagen...
Reacties
1
Bekeken
1462
Gestart door:
robbin2809
op
Verzekeruzelf(niet). Nadat ik een nieuw 2ehands autootje gekocht had heb ik mij verzekerd bij Verzekeruzelf. Op het eerste oog een prima verzekering qua kwaliteit/prijs verhouding. Ik was erg blij met mijn nieuwe wagen...
Reacties
3
Bekeken
1908
Gestart door:
robbin2809
op
Slechte service bij verzekeruzelf Een tijdje geleden een verzekering afgesloten bij verzekeruzelf. deze maand is de verzekering niet van mijn rekening afgeschreven; ik heb een mail ontvangen dat het bedrag niet kon worden afgeschreven omdat ik niet...
Reacties
8
Bekeken
3147
Gestart door:
Yannick
op
Premie verhoging na schade vrije jaren discussie Verzekering afgesloten bij verzeker u zelf, er bleek een claim te liggen via Aegon op de Roy-Data bestanden(door een verzekering aanvraag bij Aegon, welke geannuleerd was). dit direct doorgegeven aan Verzeker u...
Reacties
0
Bekeken
1697
Gestart door:
roudwater
op
premieverhoging Geachte Verzekeruzelf, Mijn vraag: - waarom is mijn premie in tweejaar tijd verhoogd met circa 17%, dat is veel hoger dan de inflatie. Voorbeeld: in 2012 betaalde ik € 115; in 2014 €135 De...
Reacties
4
Bekeken
2532
Gestart door:
Jeanne
op
Schademelding Verzekeruzelf geen contact? Ik heb gelezen dat je soms een paar maand kan wachten op contact met verzekeruzelf. Betaal netjes al 5 jaar de premie dus verwacht ik ook gewoon een snelle reactie. Heb een dringende vraag...
Reacties
1
Bekeken
1920
Gestart door:
Phantom
op
Autoverzekering Verzekeruzelf.nl Mijn ervaring met Verzekeruzelf is ronduit slecht . Was 20 jaar schade vrij en had schade aan de deur Eerst navraag gedaan ,had geen gevolgen volgens hun. Ben na anderhalf jaar over gestapt naar...
Reacties
1
Bekeken
2063
Gestart door:
C.Guijt
op
Eigen risico Verzekeruzelf Jaar geleden verzekering afgesloten. Alles erop en eraan. Had een vrij nieuwe auto dus koos voor all risk. Helaas na een half jaar aangereden door een vrachtwagen chauffeur. Geheel zijn fout en...
Reacties
0
Bekeken
1941
Gestart door:
Ontevreden
op
geen contact meer verzekeruzelf.nl schade van november 2013. Na summier contact nu vanaf februari 2014 geen contact meer. Vele mails gestuurd, naar verschillende mailadressen maar geen respons. Wel reply dat binnen max. 2 dagen gereageerd...
Reacties
0
Bekeken
1951
Gestart door:
BDDENBOSCH
op
Slechte behandeling van schade Ik heb in januari een inbraak schade aan mijn auto gemeld. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Ik heb al vele malen een mail gezonden maar krijg geen enkele reactie....
Reacties
1
Bekeken
1991
Gestart door:
Jacky2012
op
Factuur Verzekeruzelf.nl Geachte lezer Ik heb bij jullie een autoverzekering afgesloten en nu ben ik duurder uit als dat ikzelf had uitgerekend. Hoe is dit mogelijk. Plus ik kan niet inloggen ook niet zoals jullie in het...
Reacties
6
Bekeken
5207
Gestart door:
mlj2149314
op
Zeer tevreden! Wij zijn zeer tevreden klanten! Ben zo enorm blij dat we overgestapt zijn! We betalen 3 keer zo weinig in vergelijking met onze vorige verzekering. Ook heb ik 1 keer autopech gehad,...
Reacties
0
Bekeken
2372
Gestart door:
Eliesje
op
autodiefstal Zeer slechte ervaring met verzekeruzelf. 2 maanden geleden is mijn auto gestolen en sindsdien alleen maar gemaild en gebeld, omdat er nergens op werd gereageerd. Na een week het telefoonnummer van reaal gekregen, want...
Reacties
1
Bekeken
2416
Gestart door:
Diana
op
Zeer slechte verzekering 1 keer kleine schade gehad, premie werd fors verhoogd!! Ik heb drie keer een mail naar ze gestuurd en na twee weken nog geen reactie! Erg vervelend omdat je ze dus ook...
Reacties
6
Bekeken
5774
Gestart door:
Shirley
op
Zijn er ook positieve ervaringen Via independer.nl kwam ik bij verzekeruzelf.nl Ik heb nog geen echte mening over deze verzekeraar, over mijn vorige verzekeraars (Centraal Beheer, Interpolis) was ik best tevreden, maar ik heb al tien jaar...
Reacties
1
Bekeken
2901
Gestart door:
Nieuw verzekerde
op
chrissie102 2 weken onverzekerd rondgereden door onduidelijkheid annulering verzekering + schade in deze periode. Verzekeruzelf beweert dat ik mijn autoverzekering zelf heb geannuleerd op 1-3-2013. Ik ben bij hen een nieuwe aangegaan vanaf die...
Reacties
2
Bekeken
2671
Gestart door:
c.heijkers
op
Verzekeruzelf Maffia praktijken Zeer slechte verzekering, goedkoop maar daar is dan ook alles mee gezegt. Het volgende is mij overkomen bij verzekeruzelf.nl; Ik rij al 19 jaar schade vrij maar laatst heb ik door mijn...
Reacties
0
Bekeken
3410
Gestart door:
maykhulsman
op