Independer Forum

Vergoeding laptop

Reacties
3
  1. Midio

Hallo,

Een ongelukje is zo gebeurd. Een vriendje laat de laptop van mijn zoon vallen met als resultaat dat de behuizing en scherm beschadigd is. De laptop werkt verder nog wel.
    De laptop is ruim een half jaar oud en kostte €250 nieuw.
    De schade volgens de reparateur is €160 voor enkel het scherm, de behuizing is niet te vervangen omdat nu net dat gedeelte kapot is welke niet door leveranciers geleverd kan worden.

Vanuitgaande dat de verzekering in orde is, betaald een verzekeraar in dit geval voor de schade, ondanks dat het hoger ligt dan de helft van de nieuwwaarde? En hoe los ik de rest van de schade dan nu op? Op de offerte staan de kosten van het scherm, maar niet dat de behuizing niet gerepareerd kan worden. Moet dit wel vermeld worden?

Alvast bedankt!

Midio

2. Gebruikersavatar
    Annemarie Wolbers Berichten: 26
    Hi Midio,
    Wat vervelend dat de laptop van je zoon stuk is. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de schadeafdeling van je verzekeraar. Zij kunnen je precies vertellen wat er vergoed wordt.

Omdat iemand anders de laptop heeft stukgemaakt kan het ook nog zijn dat diegene aansprakelijk is en dat de schade onder zijn aansprakelijkheidsverzekering valt. Of in dit geval onder die van zijn ouders. Je verzekeraar kan je dit vertellen.

Ben je via Independer verzekerd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op 035-626 55 44.

Met vriendelijke groet,
    Annemarie
  3. Neeltje Jans
    Wat vervelend! Hopen dat het inmiddels al is goedgekomen? Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn kasten. Ik bestelde een kast online en na enkele weken was er behoorlijke schade. gelukkig contact op kunnen nemen en alles was in orde uiteindelijk. prima partij die mij geholpen heeft:

https://www.jm-bruneau.be/nl/kantoormeu ... n/C46.html
Plaats een reactie