Independer Forum

Verblijf buitenland, maar toch inboedel verzekerd in NL

Reacties
2
  1. awish

Zojuist ben ik geƫmigreerd naar het buitenland, maar ik heb nog steeds mijn volledig gemeubileerde appartement in Nederland. Deze wordt permanent verhuurd. Tijdens mijn emigratie moest ik mijn inboedelverzekering beƫindigen, omdat het hoofdverblijf in NL moest zijn. Sindsdien ben ik op zoek naar een geschikte inboedelverzekering. Tot nu toe lijkt dit onmogelijk: via Independer heb ik tevergeefs twee offertes opgevraagd en bij mijn oude verzekeraar was er ook geen mogelijkheid. Net zoals mij zijn er veel soortgelijke gevallen. Ik kan me niet voorstellen dat het onmogelijk is om een verzekering als zodanig af te sluiten bij een verzekeraar. Welke verzekeraar is zo innovatief om hierop in te spelen of doet dit al? Of moet ik misschien een bedrijfsverzekering afsluiten? Ik verneem het graag.

2. Gebruikersavatar
    Chantal Klomp Berichten: 230
    Beste meneer/mevrouw,

Een inboedelverzekering voor een huis die wordt verhuurd is inderdaad erg lastig. Een verzekeraar die dit wel doet is IAK Verzekeringen. U kunt het beste contact met ze opnemen, voor een passende verzekering.
Plaats een reactie