Independer Forum

van de bron energie

Reacties
2
  1. Gast

    Jaarfactuur is hoger dan contract met lage tarieven, maar tig keer vragen, draaien ze erom heen. De kortingen die verrekend zouden moeten worden, worden ook niet gedaan, steeds een excuus klaar. Ik betaal dus meer dan beloofd. Heb spijt dat ik erin ben getrapt.
    Aan het einde contract even een andere energieleverancier zoeken.

  2. Bert
    Administratie VandeBron een ramp

    Op 12 januari zijn wij overgestapt naar VandeBron, zowel vanwege de prijsstelling als vanwege de levering van schone energie. Tot 2x toe wordt in de eerste (halve) maand van levering het complete maandbedrag van onze rekening afgeschreven. Vervolgens ontvangen wij elke maand bericht dat ons maandbedrag verhoogd wordt, hoewel wij het lagere bedrag gemotiveerd hebben vanwege de aanschaf van zonnepanelen en de overstap in de winter. Hierover is met Vandebron uitgebreid gemaild en akkoord bevonden. Vervolgens wordt in maart alsnog het hogere maandbedrag afgeschreven. Wij hebben dit bedrag gestorneerd, handmatig het juiste bedrag overgemaakt en opnieuw een klacht ingediend. Van de Bron heeft het bedrag ontvangen en gaf aan dat dit er nog enkele verbeterpunten in hun administratie zijn. Desondanks ontvingen wij vandaag bericht dat het (verhoogde) maandbedrag niet kon worden afgeschreven. Blijkbaar heeft VandeBron de email en het telefonisch contact over de stornering van het verhoogde bedrag en de handmatige overschrijving van het juiste maandbedrag als niet plaatsgehad genoteerd. Wij zijn tot nu toe zeer ontevreden over Vande bron. Teleurstellend dat naar hun zeggen, een modern bedrijf, als de eerste de beste amateur opereert.
    Bert
    28-03-2018
Plaats een reactie
Independer