Independer Forum

Univé

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Univé. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Univé hieronder.

opheffing rechtbijstandverzekering geachte heer na aanlijding van ons telefoon gesprek doe ik bij deze de mededeling de rechtbijstandverzekering op te heffen van de heer engelkes . polis 820.02 verkeer. ik hoop hiermee voldoende inlichting heb gegeven met...
Reacties
3
Bekeken
5581
Gestart door:
ladyhetty@gmail.net
op
door unive op zwarte lijst stichting CIS geplaatst hallo na bijna 30 te zijn verzekert bij unive gaan we na een meningsverschil over een autoverzekering uit elkaar ( we hebben daar bijna alles verzekerd )aan ons werd niks gevraagd en...
Reacties
1
Bekeken
2374
Gestart door:
fnjagul
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Univé? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Univé? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=117:3lcxkxp9]forum over de autoverzekering van Univé[/url:3lcxkxp9].
Reacties
1
Bekeken
4113
Gestart door:
forumAdmin
op
Tijdelijk twee auto's op een polis Is het mogelijk om tijdelijk twee auto's te verzekeren op een polis? Het gaat om de aanschaf van een andere auto, ik zit dan mogelijk een korte periode met twee auto's. Ze...
Reacties
1
Bekeken
3803
Gestart door:
Ronald
op
Twee auto's op één naam Hallo, Ik heb een vraag over onze autoverzekeringen, maar kom er met behulp van het internet niet helemaal uit.. Wij hebben sinds kort twee auto's, de één is verzekerd bij Unive...
Reacties
1
Bekeken
4848
Gestart door:
Princess37
op
brommobiel verzekering wat kost brommobiel verzekering
Reacties
1
Bekeken
3323
Gestart door:
j.ark
op
uitkering lager dan schadebedrag Na een verkeersongeval waarbij de tegenpartij schuldig is werd een schade bedrag van 2500 euro getaxeerd. De dagwaarde is 3500 euro. De economische restwaarde is dus 1000 euro. Nu gaat de verzekering de...
Reacties
0
Bekeken
3093
Gestart door:
Wessel
op
Allrisk schade Univé Ik ben al jaren all risk verzekerd bij Unive en helaas vanmorgen een schade gereden tegen een hoge stoeprand. Verwachte reperatiekosten 1200 euro. Nu zegt Unive dat ik als ik het claim...
Reacties
3
Bekeken
5431
Gestart door:
peslag
op
Ruitschade bij autoverzekering Unive We hebben een auto verzekering bij unive Mijn vraag is wat kost het om een ruitschade verzekering bij te nemen Egenlijk dacht ik dat dat er aotomatich bij zat
Reacties
1
Bekeken
4941
Gestart door:
hennykuster
op