Independer Forum

Unigarant

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Unigarant. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Unigarant hieronder.

Pas op voor Unigarant Unigarant heeft alles gedaan om maar niet te hoeven uit te keren aan mijn vader toen de boot in brand was gevlogen. Een week later kreeg mijn vader een herseninfarct en is...
Reacties
1
Bekeken
2437
Gestart door:
P. van Buren
op
Pas op Unigarant heeft alles gedaan om maar niet te hoeven uit te keren aan mijn vader toen de boot in brand was gevlogen. Een week later kreeg mijn vader een herseninfarct en is...
Reacties
0
Bekeken
1744
Gestart door:
P. van Buren
op
uitkeren In 2008 heb ik een Chevrolet gekocht en deze toen bij chevroletverzekeringen (unigarant) verzekerd. De auto is toen ook verzekerd met een nieuwwaarde dekking. Ik heb hier verder nooit op gelet, totdat mijn auto...
Reacties
1
Bekeken
3846
Gestart door:
Ton
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Unigarant? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Unigarant? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=116:xfei4v1y]forum over de autoverzekering van Unigarant[/url:xfei4v1y].
Reacties
0
Bekeken
4571
Gestart door:
forumAdmin
op