Independer Forum

Tussenpersoon en verzekeringen

Reacties
2
  1. Patrock

Ik heb een vraag over tussenpersonen.

Op dit moment zijn onze verzekeringen (inboedel, uitvaart en auto) geregeld via een financiële tussenpersoon.
    Is dit echter noodzakelijk tegenwoordig?
    Met andere woorden, kan ik deze verzekeringen ook zonder tussenpersoon afsluiten (of oversluiten) of werkt een verzekeringsmaatschappij liever met tussenpersonen?
    Onze tussenpersoon geeft namelijk aan dat de meeste verzekeringen tegenwoordig niet meer zonder tussenpersonen werken of af te sluiten zijn.

Ik ben benieuwd of dit inderdaad klopt of dat dit in het belang van de tussenpersoon zelf is (wat ik namelijk denk).

Met vriendelijke groet,
    Patrick Janssen

2. Gebruikersavatar
    Jen van Horen Berichten: 176
    Beste Patrick Janssen,

Het is niet noodzakelijk om uw verzekeringen via een tussenpersoon af te sluiten. Het is uw eigen keuze of u dit wel of niet wilt.

Er zijn verzekeringen die u alleen via een tussenpersoon kunt afsluiten, maar er zijn ook voldoende verzekeringen die u gewoon rechtstreeks bij de verzekeraar aan kunt vragen.

Op onze website kunt u eenvoudig vergelijken welke verzekeringen voor u het voordeligst zijn.

In het overzicht van verzekeraars kunt u de details van de verzekering bekijken. Daar staat ook een uitleg van wie wat regelt bij de verzekering. Voor sommige verzekeringen is Independer tussenpersoon, bij andere verzekeringen heeft u rechtstreeks contact met de verzekeraar.

Bel ons gerust voor meer informatie en advies op 035-6265544.

Met vriendelijke groet,

Jen van Horen
    Independer
Plaats een reactie