Independer Forum

Tandarts: praktijken

Stel je vraag of deel je ervaringen met tandartspraktijken: inschrijven, bereikbaarheid en jouw eigen ervaringen met je tandarts|Stel je vraag of deel je ervaringen met tandartspraktijken: inschrijven, bereikbaarheid en jouw eigen ervaringen met je tandarts

Spreekuur loopt uit Wachten bij de tandarts (huisarts, fysio, enz.) is vervelend. Zowel voor patiënt als voor de behandelaar. De patiënt zit onnodig lang te wachten terwijl deze wel op tijd was. De behandelaar werkt...
Reacties
1
Bekeken
1128
Gestart door:
Loopt Het Uit?
op
Kliniek voor cosmetische tandheelkunde Amsterdam Zuid Onlangs ben ik bij deze tandarts geweest met mijn 2 kinderen van 6 en 12. We zijn allemaal zeer goed geholpen. De tandarts, Albert Jan Michels, heeft mij snel gecontroleerd (niets aan...
Reacties
1
Bekeken
925
Gestart door:
Marc
op
Verwerking review tandarts Ik heb gisteren een review gegeven over tandartsenpraktijk Waspik. Qua aantal reviews is dit verwerkt (was gisteren 3 reviews en nu 4 reviews), maar in de resultaten van de praktijk en qua...
Reacties
4
Bekeken
2537
Gestart door:
anoniem
op
Tandarts ridderkerk Inspectie dwingt Tandarts in Ridderkerk tot stoppen. Op Independer scoort hij een 9,7/10 met 1 review........ Hoezo Independer?
Reacties
1
Bekeken
1723
Gestart door:
Bart
op
betalen bij de tandarts Kan independer ook de wijze van betalen naar voren laten komen? betaaltermijn, wel of niet het debiteurenbeheer uitbesteed etc. en aan wie uitbesteed etc.
Reacties
2
Bekeken
3382
Gestart door:
jefclio
op
tandarts Riechelman in Hilversum Behandelingen bij tandarts Riechelman in Hilversum zijn bijzonder slecht, maakt nooit foto's van je gebit, alle behandelingen worden oppervlakkig, niet goed en te snel uitgevoerd. Resultaat veel ontstekingen, pijn enz., ben na 10...
Reacties
0
Bekeken
3389
Gestart door:
piet
op
Kritisch over tandarts? Ik ben de laatste twee paar constant bij dezelfde tandarts en zelf heb ik altijd positieve ervaringen gehad, maar het valt mij op dat de laatste tijd zo enorm rustig is bij...
Reacties
1
Bekeken
4144
Gestart door:
Halbe
op
Vraag over tandartspraktijk Stel je vraag of deel je ervaringen met tandartspraktijken: inschrijven, bereikbaarheid en jouw eigen ervaringen met je tandarts
Reacties
1
Bekeken
5281
Gestart door:
independer
op
Behandeling onder narcose Beste lezers, Mijn man heeft al enige tijd problemen met zijn kiezen. Waarschijnlijk moeten deze worden getrokken. Normaalgesproken gebeurd zoiets onder verdoving. Het probleem is echter dat mijn man panisch is voor spuiten....
Reacties
1
Bekeken
4850
Gestart door:
Vienna
op
Independer