Independer Forum

Tandarts: behandelingen

Stel je vragen of deel je ervaringen over specifieke behandelingen in deze groep.|Stel je vragen of deel je ervaringen over specifieke behandelingen in deze groep.

Zenuwbehandelingen zijn gevaarlijk Alle zenuwbehandelingen zijn gevaarlijk! Maar vooral die door metaal zoals Palladium en amalgaam. Laat u NOOIT overhalen tot een wortelkanaalbehandeling(zenuwbehandeling) door een METALEN kroon. Er is grote kans dat Palladium en Amalgaam(kwik) en andere...
Reacties
0
Bekeken
141
Gestart door:
True33
op
vulling Is het normaal, dat als ik een eenvlaksinlay heb laten doen, dat ik van mijn tandarts MID Amstelveen een offerte heb gekregen met een los onderdeel - materiaal en techniek kosten...
Reacties
2
Bekeken
2631
Gestart door:
j.c de vries
op
Tandartsvergoedingen Menzis mijn tandartsverzekering bij menzis vergoedt geen t codes. dat doen ze alleen bij patienten van tandartsen die bij hen een ''overeenkomst'' gesloten hebben. ze adviseren mij een andere tandarts te zoeken die wel een...
Reacties
2
Bekeken
2133
Gestart door:
anneke 1954
op
voortand getrokken 22-7-2015 vraag van mij , ik heb vandaag een voortand laten trekken te veel last had ik er van de laatste week zat al een poosje los maar had geen probleem , maar...
Reacties
1
Bekeken
904
Gestart door:
toon
op
Wachttijd tandarts Waarvoor staat er een sterretje met wachttijd 1jaar
Reacties
1
Bekeken
1442
Gestart door:
Jan tijhof
op
privacy bij tandarts Mijn tandarts waar ik al jaren klant bij ben verplicht mij plotseling een vergaande vragenlijst in te vullen met werkelijk alle details over mijn gezondheid en zonder form. geen behandelinig. Ik word...
Reacties
1
Bekeken
1849
Gestart door:
ronald
op
tandtechnicus Mijn vorige tandarts deed ook de afdrukken maken voor een kroon of gedeeltelijke prothese zelf. Kostte niets extra´s de tandarts die ik door verhuizing nu heb, zegt dat de technicus die er...
Reacties
1
Bekeken
1898
Gestart door:
rini de wit
op
Tandvleesproblemen? Behandeling te duur? Goedemorgen, Ik ben 4e jaars tandarts in opleiding aan de ACTA Amsterdam. Voor degene die hier nog niets over weet een korte toelichting: Wij zijn tandartsen in opleiding die patienten behandelen onder...
Reacties
0
Bekeken
1811
Gestart door:
Studentist
op
kunstgebit Goededag mijn vriend en ik moeten beide een kunstgebit alleen de tandarts die we nu hebben hebben we absoluut geen vertrouwen in nu is mijn vraag weet iemand een goede tandarts in...
Reacties
1
Bekeken
2118
Gestart door:
patricia
op
Vraag over tandartsbehandeling Stel je vragen of deel je ervaringen over specifieke behandelingen in deze groep.
Reacties
8
Bekeken
5350
Gestart door:
hadebe
op
Vullingen [i][ Kan een vulling in kies die al meer dan 35 jaar in kies zit zonder problemen na al die tijd je kies doen scheuren
Reacties
0
Bekeken
3332
Gestart door:
Willywijtmans
op
ortho Ik heb een verzekering met ortho. Mijn zoon heeft al een beugel maar moet nog weer een andere beugel hebben in 2013, nu is mijn vraag kan ik gewoon overstappen naar een...
Reacties
1
Bekeken
4208
Gestart door:
Ellen
op
tandartsvergoeding VGZ hoe kan het bestaan dat een groot aantal mensen tevreden is over VGZ terwijl ze hun klant belazeren?? voorheen werd er door VGZ (Trias) tandartskosten 100% vergoed maar omdat wettelijk de tarieven voor Tandartsen...
Reacties
0
Bekeken
4757
Gestart door:
fred
op
Tandarts uitdrukken: slapende honden wakker maken Mijn tandarts heeft een uitdrukking geplaatst: geen slapende honden wakker maken. (dit tegen een assistent over mijn vraag, bij een breuk in een kies) Bij mijn vraag waarom hij zo,n "beledigende opmerking maakt"...
Reacties
0
Bekeken
5026
Gestart door:
ekenit
op
Independer