Independer Forum

super

Reacties
4
  1. Marleen van der weide

Ik heb sinds kort de multizeker polis van ASR Verzekeringe en ik ben als consument er super tevreden mee eindelijk een verzekeraar die goed naar mensen luist en met een nieuwe product op de markt komt je krijgt geld terug per jaar als je geen schade klant hoelanger je klant bent hoe meer korting en de productprijzen zijn super goed en super goede voorwaarden nou ik raad dan ook echt deze superverzekering aan en de klanttevredenheid van ASR Verzekeringen vind je gewoon bij geen een verzekaard ASR zet hem op want als je goed bent voor je klant zullen ze jou ook aanbevelen ik ben er trots op en blijf jullie aanbevelen.

2. richard
    Deze ervaring heb ik niet met ASR. Ik heb bij ASR een ar-verzekering voor mijn auto en ondanks dat de dagwaarde per jaar lager wordt, wordt de verzkering per jaar iets hoger. Nu zijn zij in vergelijk met andere verzekeringsmaatschappijen zeker niet de goedkoopste ( onder dezelfde voorwaarden) en heb ik nog nooit aan het eind van het jaar geld terug gekregen van de maatschappij ( al 22 jaar schadevrij!)
  3. Gerard
    Dat is mooi!

Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen een aantal autoverzekeraars (waaronder ASR verzekeringen). Tip: goed artikel over autoverzekeringen staat op http:// infovoorjou.nl/auto/autoverzekeringen/welke-verschillende-autoverzekeringen-zijn-er/ .

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met ASR?

Bedankt.
  4. anoniem
    Dankje voor de informatie, ik twijfelde ook nog.
Plaats een reactie