Independer Forum

Spaarloon

Alle informatie over spaarloon en het vrijvallen daarvan.

ABC spaarplan en spaarloon. Mijn ABC spaarplan is pas vrijgekomen na 15 jaar, dit is voor driekwart maandelijks ingelegd met spaarloon dus het bruto netto verhaal.Krijg je daar een jaar na dato nog een aanslag van...
Reacties
0
Bekeken
4651
Gestart door:
Peertje
op
Banksparen Verstrekt "Independer.nl" ook informatie over "Banksparen"? Concreet, is er informatie beschikbaar omtrent banken die "Banksparen" aanbieden, hun relevante rentepercentages en hun kosten voor het aangaan van een "Bankspaar"-transactie?
Reacties
2
Bekeken
4750
Gestart door:
M. Geurts
op
Koersplan Aegon Ik ben 13 jaar geleden via mijn werk een beleggingsverzekering Koersplan bij de Aegon aangegaan, voor 15 jaar. Het bedrag dat maandelijks werd gestort op die rekening, zo'n 70 euro, ging af van...
Reacties
1
Bekeken
6442
Gestart door:
Saar
op
Spaarloon al uitbetaald? Week 1 van 2012 zou het spaarloon uitbetaald worden. Ruim op tijd formulieren ingevuld, we zitten nu in week 2 en ik heb nog niets mogen ontvangen van de ING. de tegenrekening is een...
Reacties
2
Bekeken
6671
Gestart door:
ikke1983
op
Vroegpensioen Ik krijg nog wel eens de vraag van mensen die op het punt staan om met vroegpensioen te gaan of zijn door kunnen gaan met spaarloon. Dit kan niet. Kent iemand een site waar...
Reacties
0
Bekeken
6954
Gestart door:
Hans vd M.
op
Spaarloon al ontvangen? Per 15 september 2010 kwam het spaarloon vrij. Het kabinet gaat ervan uit dat veel spaarders het geld gaan uitgeven en zo de economie een duwtje in de rug geven. We zijn benieuwd...
Reacties
295
Bekeken
120210
Gestart door:
forumAdmin
op
Britse garantieregeling Geldt de britse garantieregeling (€ 50.000,-) ook voor nederlanders?
Reacties
2
Bekeken
7438
Gestart door:
Robbedoes
op
Spaarloon valt wel vrij maar ... Ook ik was in de veronderstelling gebruik te kunnen maken van het vrijvallen van het spaarloon. Helaas, alle betaalde premie wordt in een levensverzekering gestopt en daarom kan ik geen gebruik maken van...
Reacties
2
Bekeken
6980
Gestart door:
Hennie van Norden
op
Independer