Independer Forum

SMS niet voor mij bestemd

Reacties
9
  1. EvilRepeaterz

Hallo, ik heb zonet een sms gekregen van independer dat ik een auto met het kenteken TT-LT-88 heb verzekerd. Echter heb ik dit niet gedaan en heb ik ook geen auto met het kenteken TT-LT-88. Is dit scam niet afkomstig van independer of is het iemand die verkeerd verbonden is en in het laatste geval. Heeft dit gevolgen?

2. Gebruikersavatar
    Jen van Horen Berichten: 175
    Beste EvilRepeaterz,

Wij hebben het nagekeken. Het kenteken is inderdaad via ons verzekerd. Waarschijnlijk heeft de eigenaar een foutje gemaakt bij het doorgeven van het telefoonnummer. Wij zullen uw telefoonnummer verwijderen en de klant om de juiste gegevens vragen. Onze excuses voor het ongemak. Dit heeft verder geen gevolgen voor u.

Vriendelijke groet,
    Independer
  3. EvilRepeaterz
    Danku!
  4. rooske24
    Hallo,

Zojuist sms van jullie gekregen dat mijn auto met kenteken 75-stp-1 verzekerd is bij jullie. Dit is echter niet mijn auto en ik heb ook geen verzekering bij jullie afgesloten. Hoe kan ik dan toch een sms krijgen?

Met vriendelijke groet,
    Rosanne van den Esschert
  5. Gebruikersavatar
    Jen van Horen Berichten: 175
    Beste Rosanne van den Esschert,

Waarschijnlijk heeft de klant van wie de auto is per ongeluk een verkeerd telefoonnummer aan ons doorgegeven. Bedankt voor het doorgeven, wij zullen de klant vragen wat het juiste telefoonnummer is. Uw telefoonnummer zullen we uit de aanvraag verwijderen.

Een fijne dag gewenst!

Vriendelijke groet,

Jen van Horen
    Independer
  6. Richard Schriever
    Mijn vrouw heeft al voor de derde keer een sms gekregen over dat er een auto in de verzekering was gegaan, de eerste sms is al verwijderd en over gebeld. nu kreeg ze weer een sms voor auto HB-764-P en laatst voor kenteken 78-LRV-7 ook hier is over gebeld, lijkt wel of dezelfde persoon elke keer een verkeerd telefoonnummer gebruikt
  7. evanberkel Berichten: 2
    Beste Richard Schriever,

Dit is vervelend zeg! De nummers worden nu in ieder geval weer verwijderd uit de polissen.
    In ons systeem zullen wij een aantekening maken om er op te letten dat niet nogmaals het telefoonnummer van uw vrouw gebruikt wordt.
    Sorry voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Independer
  8. Rimasto
    Hallo,

Ik heb zojuist een sms van u ontvangen. Het zou gaan dat Inshared mijn (auto)verzekeringsaanvraag
    heeft geaccepteerd, terwijl ik helemaal geen auto heb. Ik ga ervan uit dat u een onjuiste nummer heeft gebruikt.
  9. Gebruikersavatar
    Samantha Verwaal Berichten: 10
    Beste, meneer, mevrouw

Dat kan wel eens gebeuren. Een typfout is natuurlijk snel gemaakt! Ik wil dit wel even laten nakijken maar wil dan wel graag weten wat uw telefoonnummer is. Het beste is dat u ons even belt zodat niet uw persoonlijke telefoonnummer hier in het forum komt te staan. Ons telefoonnummer is: 0356265544. Ook mag u ons mailen als u dat fijner vind: info@independer.nl

Excuses voor het ongemak.
Plaats een reactie
Independer