Independer Forum

Slechte arrogante service van de Triodos bank. Waarschuwing

Reacties
1
  1. Dominick

Voordat ik klant werd bij de triodos bank heb ik hun diensten online vergeleken en daarom deel ik mijn ervaringen om andere mensen te behouden zoals ik graag zelf ook gewaarschuwd had willen worden.

Geprobeerd mijn rekening op te zeggen, telefonisch gaven ze mij de verkeerde informatie. Na een jaar bleek mijn rekening niet te zijn opgezegd dus moest ik blijven betalen voor de rekening en kreeg ik een brief met een x te betalen bedrag. Hierover gebeld, weer opzegformulieren verstuurd, gebeld, geemaild. Zal verwerkt worden. Half jaar later nog steeds niet verwerkt dus ik ben aardig direct geweest en geeist dat ze hiernaar gingen kijken, ondertussen voor 170 euro aan roodstand puur door bankkosten en rente.

Op gegeven moment 5 a 6 keer in de week gebeld met hun, deze gesprekken duren lang want er zijn altijd meerdere (5 a 10 minimaal) wachtende voor je. Medewerkers weten niets en meer eeeuh en eeehm en in de wachtzetten dan nuttige informatie.

Uiteindelijk besloten ze stuk weg te schelden en de rest moest ik zsm voldoen. Ik gaf aan dat ik dan ook besluit prive weg te gaan bij hun en gaven ze aan dat ze zo veel klanten hadden dat mijn keuze niets te maken had met hun service want hun service was goed.

In elk geval, meerdere jaren klant geweest, als je ze niet nodig heb is de Triodos bank een leuke bank met een goede boodschap, echter is de ondersteuning slecht, bellen ze nooit terug, krijg je geen reactie op je email en is het overgrote gedeelte van de medewerkers bekakt en vinden ze het niet waard om hun klanten goed te woord te staan. Jammer, ondertussen rekening geopend bij de ASN bank en de klantenservice even getest en deze lijkt wel beter.

Plaats een reactie
Independer