Independer Forum

scooterverzekering bij London Verzekeringen

Reacties
1
  1. emifen

Ik zou London Verzekeringen niet aanraden. Ik heb mijn twijfels over London Verzekeringen. Niet bepaald klantvriendelijk en vage premie bedragen.
    Op de dag van aanvraag moest ik de datum van de volgende dag kiezen wat heel raar is want dan kun je je scooter niet meteen gebruiken. Ik zou zo snel mogelijk de polis krijgen maar heb de volgende niets gehoord dus ik dacht ik bel ze maar even. Plus ik wilde ook nog weten waarom de prijzen zo verschillen (toen ik de aanvraag deed, kreeg ik een bevestiging van de aanvraag met daarin wat ik ze verschuldigd was). Tijdens het aanvraag online lieten ze een bedrag zien (ik heb de kleine lettertjes gelezen) en in de mail kreeg ik totaal ander bedrag. Toen ik de volgende dag belde,kreeg ik weer een ander bedrag te horen. Ik vond al die verschillende bedragen heel vaag dus heb ik mijn verzekering opgezegd. Degene die mij hielp werd boos op mij en zonder gedag of wat dan ook te zeggen, heeft hij de telefoon opgehangen. Nadat ik zei dat ik de verzekering wil opzeggen, zei hij `ik ga de verzekering weigeren.` Ik weet nu niet of dit in mijn nadeel gaat werken (een verzekering weigeren is toch anders dan verzekering annuleren, toch?!). Ik heb toen teruggebeld en mijn verhaal gedaan bij een andere telefonist van London Verzekeringen. De telefoniste was aardig en heeft me goed geholpen, maar toch zou ik niet zo snel weer mijn scooter bij London Verzekeringen verzekeren.

Plaats een reactie