Independer Forum

Schadevrije jaren aangepast, premie teruggekregen

Reacties
1
  1. Lempers

    Allsecur heeft op een zeer nette manier mijn klacht afgehandeld. Top! De drie jaar teveel betaalde premie heb ik retour ontvangen en het aantal schadevrije jaren is weer aangepast. Ik had de klacht ingediend via klacht@allsecure.nl met vriendelijk verzoek voor een passende oplossing. Bij de afhandeling van een schade in 2016 waren de emailberichten door Allsecure per ongeluk naar een oud emailadres gestuurd. Omdat ik daarop niet had gereageerd was mijn premie en schade vrije jaren gewijzigd. Tip. Ik heb er zelf nog wat van geleerd. Vraag bij emailcorrespondentie altijd om een ontvangstbevestiging en neem binnen twee weken zelf contact op als je geen ontvangstbevestiging ontvangen hebt.
    Bij All secure is veel geautomatiseerd. Daardoor zijn ze prijstechnisch goed maar kan er soms een en ander mis of door elkaar lopen. Medewerkers staan klantvriendelijke te woord. Tip voor All secure: vermeld op de Website (op een makkelijk vindbare plaats) waar klachten kunnen worden ingediend.

Plaats een reactie