Independer Forum

Schade aan gietvloer

Reacties
7
  1. wouter

De gietvloer in mijn woning is zwaar beschadigd doordat de cementdekvloer is gaan scheuren. De gietvloer is elastisch dus scheurt niet mee maar je ziet de scheuren in de vloer doordat dit een soort aders zijn die omhoog staan. De expert is op bezoek geweest en heeft de volgende conclusie: “De scheuren in de cementvloer tekenen zich af in de gietvloer. De gietvloer zelf is niet beschadigd.”.

Mijn eigen expert geeft aan: "dat de vloer niet beschadigd is doordat deze elastisch is maar dat de scheuren in de gietvloer op sommige plaatsen verlaagd en op andere plaatsen verhoogd zijn. Dus een schade die je kunt zien, kunt voelen en aangeeft dat de vloer niet meer vlak is."

De verzekeringsmaatschappij(ASR) wijst de claim af, kunnen ze dit doen? Je ziet dat de vloer beschadigd is.

2. Gebruikersavatar
    Annemarie Wolbers Berichten: 26
    Beste Wouter,
    Wat vervelend van je vloer. Heb je ASR al gevraagd over de contra-expert? Als je het niet eens bent met de beslissing van een expert van de verzekeraar, kan je de hulp van een contra-expert inschakelen. Deze gaat de schade nogmaals bekijken. Dit moet wel altijd via je verzekeraar. Neem even contact op met ASR over de contra-expert.
  3. wouter
    dank je wel, ga ik proberen.
  4. Rene Mijling
    [quote="wouter"]De gietvloer in mijn woning is zwaar beschadigd doordat de cementdekvloer is gaan scheuren. De gietvloer is elastisch dus scheurt niet mee maar je ziet de scheuren in de vloer doordat dit een soort aders zijn die omhoog staan. De expert is op bezoek geweest en heeft de volgende conclusie: “De scheuren in de cementvloer tekenen zich af in de gietvloer. De gietvloer zelf is niet beschadigd.”.

Mijn eigen expert geeft aan: "dat de vloer niet beschadigd is doordat deze elastisch is maar dat de scheuren in de gietvloer op sommige plaatsen verlaagd en op andere plaatsen verhoogd zijn. Dus een schade die je kunt zien, kunt voelen en aangeeft dat de vloer niet meer vlak is."

De verzekeringsmaatschappij(ASR) wijst de claim af, kunnen ze dit doen? Je ziet dat de vloer beschadigd is.[/quote]
  5. Rene Mijling
    Is er onderzocht waarom de zandcement dekvloer scheurt? Is er een oplossing genoemd die de situatie zodanig kan beheersen dat er geen inlevering van het gebruikscomfort ontstaat? Wij maken deskundigen berichten met herstel of opwaardeeradviezen.
  6. hello1975
    Ook onze vloer heeft aders
    voorstel schuren en opnieuw aflakken
    maak je de vloer daar niet dunner mee waardoor je juist echte scheuren kunt gaan krijgen
    de vloer ligt er 2 maanden in
  7. hello1975
    [quote="Rene Mijling"]Is er onderzocht waarom de zandcement dekvloer scheurt? Is er een oplossing genoemd die de situatie zodanig kan beheersen dat er geen inlevering van het gebruikscomfort ontstaat? Wij maken deskundigen berichten met herstel of opwaardeeradviezen.[/quote]
    Bij ons waren de scheuren in de cementdek voordat e vloer werdt gegoten nu hebben toch aders in e vloer
    voorstel firma schuren en opnieuw aflakken
    is dit slim??
Plaats een reactie