Independer Forum

Reisverzekering: algemeen

Heb je algemene vragen over reisverzekeringen? Dan kun je die hier stellen.

reisverzekering voor hulpreis naar Haiti Wij gaan mee met een hulpreis naar Haiti. Vele reisverzekeringen hebben een algehele uitsluiting voor landen die door de overheid aangemerkt worden als risico landen. Het gaat hier niet om een vakantie...
Reacties
3
Bekeken
1482
Gestart door:
meedel
op
Annulering groep Hallo,

Er is al veel over gezegd, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. De situatie is als volgt. April 2019 willen wij een reis maken naar Amerika. Wij zijn:...
Reacties
1
Bekeken
1014
Gestart door:
Dijk
op
Schade tijdens reis in buitenland geen geboekte overnachting Hallo,

Recent waren we een week in het buitenland, we verbleven hier in een huis van vrienden. Dit hebben we niet geboekt en ook niet betaald.

Toch hebben we schade opgelopen aan een...
Reacties
0
Bekeken
1002
Gestart door:
Karel
op
geleende vouwwagen verzekeren? Binnenkort gaan wij op vakantie ( binnen Nederland) met een geleende vouwwagen. Nu weet ik niet of en hoe dit te verzekeren. Kunt u mij helpen?
Reacties
1
Bekeken
1094
Gestart door:
Christiaan
op
Kortlopende reisverzekering vervallen Goedemorgen,

Ik heb een kortlopende reisverzekering afgesloten bij Centraal Beheer Achmea. Ik had een reis geboekt naar Nicaragua. Enkele maanden na het boeken van het ticket wijzigde de overheid het reisadvies. Ik heb...
Reacties
4
Bekeken
1183
Gestart door:
Jip
op
Annuleringsverzekering Hallo,

Eerst even wat achtergrondinformatie: Ik heb een vakantie voor 2 personen geboekt en volledig zelf betaald, en ik heb een doorlopende reisverzekering met annuleringsverzekering. Mijn vriendin heeft dat niet en heeft een...
Reacties
1
Bekeken
1069
Gestart door:
Roy
op
Schade aan lift Goedemorgen,

Afgelopen weekend zijn wij in Engeland vast komen te zitten in de lift. Na ongeveer 10 minuten op de alarm knop te hebben gedrukt zonder enige vorm van gehoor. Brak er...
Reacties
1
Bekeken
1121
Gestart door:
JoeyR
op
Annuleren Is opname in een afkick kliniek een geldige reden voor annuleren ..
Reacties
1
Bekeken
1226
Gestart door:
Dotje
op
ReIs en annuleringsverzekering Via Independer een reis en annuleringsverzekering afgesloten bij de Aegon.
Krijg ik mail van Aegon jawel een woonverzekering gekregen en een reis en annuleringverzekering. Heb ik gelijk gebeld met Aegon, weten ze niet...
Reacties
1
Bekeken
2273
Gestart door:
Bisenb
op
doorlopende reisverzekering waar kan ik het beste op letten met het afsluiten van een doorlopende reisverzekering wat is belangrijk om rekening mee te houden.
Reacties
2
Bekeken
2874
Gestart door:
smiley_ardy
op
Reisverzekering pasje meenemen op vakantie? Is het nog steeds noodzakelijk om een pasje van je reisverzekering mee te nemen op vakantie? Ik ga morgen namelijk en ik heb mijn pasje niet bij me namelijk en op
Reacties
1
Bekeken
3590
Gestart door:
Paula
op
doorlopende reisverzekering tussentijds aanpassen Beste,

Ik vraag mij af of het mogelijk is om een doorlopende reisverzekering tussentijds aan te passen. Ik heb bijvoorbeeld nu nog geen plannen om op vakantie naar Noord-Amerika te gaan, dus extra...
Reacties
3
Bekeken
3511
Gestart door:
Jantine
op
Wie wil mij helpen?! Hi allemaal.
Ik ben Laura van Dijk, ik studeer Bedrijfseconomie in Breda en in januari ben ik mijn afstuderen begonnen. Ik doe een onderzoek naar hoe jij je administratie doet. Je kunt me...
Reacties
0
Bekeken
1104
Gestart door:
LauraVD
op
Het nut van een reisverzekering met wintersportdekking Waarom biedt Independer reisverzekeringen aan met wintersportdekking terwijl Independer in een telefonisch gesprek zelf het nut niet kan uitleggen en aangeeft dat een wintersportdekking voor een normale wintersportvakantie (naar Oostenrijk of Duitsland)geen...
Reacties
4
Bekeken
1412
Gestart door:
Ronald
op
reisverzekering Hallo,

Is het mogelijk om als inwoner van Belgie een doorlopende reisverzekering af te sluiten bij een Nederlandse maatschappij?
Reacties
1
Bekeken
1116
Gestart door:
moose
op
Dekking redding en repatrieering bij extreme sporten Ik doe al een aantal jaar aan paragliding en doe daarbij ook mee aan cross-country wedstrijden. Ik heb alle benodigde opleiding en brevetten om dit te mogen doen en neem dus geen...
Reacties
1
Bekeken
1195
Gestart door:
Matthss
op
annulering keert geen 100% uit bij overlijden Twee weken geleden zouden wij ( gezin met 1 thuiswonende en 3 uitwonenden) een vakantie houden in de zon. Helaas kwam 1 dag voor vertrek de broer van de hoofdboeker te...
Reacties
1
Bekeken
1391
Gestart door:
tonnie schuijl
op
Reisverzekering afsluiten voor zoon Goede middag

Mijn zoon woon in Zuid-Afrika en kom naar Nederland op bezoek vanaf 29 november 2016 tot 4 februari 2017. Nu heeft hij een verzekering nodig voor zijn Schengenvisum wat ik namens...
Reacties
1
Bekeken
1291
Gestart door:
petrot1969
op
tweedehands camera gestolen Via Google kwam ik op dit forum terecht. Geen idee of dit een juiste plek is voor mijn vraag...

Mijn ooit tweedehands gekochte camera werd op Ibiza gestolen. We hebben een reisverzekering (FBTO)...
Reacties
3
Bekeken
3090
Gestart door:
fretus
op
iPhone 6s verloren/gestolen Hallo,

Tijdens het mountainbiken in België ben ik mijn iPhone 6s verloren. D.m.v. zoek mijn iPhone kon ik hem localiseren met de telefoon van mijn reisgenoot. Helaas hebben we hem niet gevonden. Toen...
Reacties
1
Bekeken
1399
Gestart door:
Danel
op
macbook beschadigd Hi, Op vakantie is mijn macbook 13 inch beschadigd geraakt. Hij is tijdens het ontbijt van een tafeltje gevallen bij een cafe. Mijn vraag is of dit te verhalen is onder een...
Reacties
1
Bekeken
1430
Gestart door:
Tony
op
Reisverzekering INTERPOLIS Goedemiddag,

ik heb via Interpolis al jaren een reisverzekering lopen. Wij hebben deze afgelopen jaren 2 kinderen gekregen. Ik, idioot, heb Interpolis niet elke keer een geboortekaartje gestuurd, nu staan de kids...
Reacties
1
Bekeken
1407
Gestart door:
Bjorn
op
Telefoon in het meer gevallen op vakantie Goedemiddag,

Op vakantie is mijn telefoon uit mijn broekzak gevallen toen ik in de boot wilde stappen. Mijn telefoon ben ik helaas kwijt.

Nu is mijn vraag heb ik hiervoor een of ander document...
Reacties
1
Bekeken
1592
Gestart door:
onbekend
op
annuleringsverzekering via independer een doorlopende reis en annuleringsverzekering afgesloten, helaas bij ontvangst van de polis staan er andere voorwaarden dan je hebt ingevuld bij independer.
voorbeeld: bij de vragen voor de annulering staat de...
Reacties
1
Bekeken
1481
Gestart door:
jaap@rikkert.us
op
Drone verzekeren tijden reis Hallo,

Ik maak foto's en films uit de lucht met vliegende videografisch apparatuur (ook een drone genoemd). Ik ga soms met de drone naar het buitenland om films te maken en vroeg mij...
Reacties
5
Bekeken
3726
Gestart door:
Willem_vM
op