Independer Forum

Reisverzekering: algemeen

Heb je algemene vragen over reisverzekeringen? Dan kun je die hier stellen.

Toepassing Eigen risico en maximaal verzekerd bedrag Ik heb een schade gedeclareerd op mijn doorlopende reisverzekering. Het betrof een verloren bril. Het schade bedrag was € 283,=. Ik heb een eigen risico van € 100,= en op brillen en...
Reacties
1
Bekeken
1703
Gestart door:
Marcel Valentin
op
Ski/snowboard huren - worden deze vergoed bij diefstal Beste medemens,

Ik ga binnenkort op wintersport vakantie en ik ga daar ter plekke een snowboard huren. Nu kun je tijdens het huren ook een extra verzekering afsluiten tegen diefstal en schade.

Ik...
Reacties
1
Bekeken
2842
Gestart door:
oliesjeik
op
ANNULERING Hallo,

we hebben vlucht naar Maleisie geboekt en wij zouden bij een nicht van de vrouw logeren . Helaas moet die onverwacht weer terug komen naar Nederland voorgoed . Nu kunnen wij daar...
Reacties
3
Bekeken
1741
Gestart door:
KARKAMEL
op
Annuleringsverzekering afsluiten na boeken reis In september heb ik een reis geboekt voor kerst 2015 en vergeten een annuleringsverzekering af te sluiten. Mijn schoonvader is ziek, maar het is nog onduidelijk hoe lang hij nog te leven...
Reacties
1
Bekeken
1939
Gestart door:
Pedor
op
ANNULERING Hallo,

we hebben vlucht naar Maleisie geboekt en wij zouden bij een nicht van de vrouw logeren . Helaas moet die onverwacht weer terug komen naar Nederland voorgoed . Nu kunnen wij daar...
Reacties
0
Bekeken
1641
Gestart door:
KARKAMEL
op
Annuleren Ik heb een overwinterreis geboekt rechtstreeks bij eigenaar
van de accommodatie zonder tussenkomst van de reisorganisatie. Ook de vliegtuig tickets zelf geboekt. Verblijfsland Portugal. Ik heb een doorlopende reisverzekering met annulering.
Vraag :...
Reacties
1
Bekeken
1814
Gestart door:
Nelly
op
Sieraden meeverzekeren Beste Independer,

Ik heb al gevonden dat mijn doorlopende reisverzekering (ING) maar beperkt sieraden mee verzekeren. Onder welke verzekering kan ik de overige waarde van mijn sieraden laten vallen in geval van verlies...
Reacties
1
Bekeken
1790
Gestart door:
GuidoVries
op
Reisverzekering stage Over enkele maanden ga ik op stage naar Canada. ik ga hiervoor een annuleringsverzekering en reisverzekering afsluiten. Mijn vraag is of ik, op het moment dat een eerste- of tweedegraads familielid overlijdt,...
Reacties
1
Bekeken
1873
Gestart door:
annekeoosterwoud
op
reisverzekering nederland? Heb ik een reisverzekering nodig als ik in nederland blijf?
Reacties
2
Bekeken
1901
Gestart door:
johan1980
op
Reisverzekering wel of niet doen? Beste mensen ik ga binnenkort weekje 4/5 op vakantie,

Ik vroeg mij af wat jullie ervaring is met de reisverzekering!.

Ik ga met de auto 4500KM ongeveer, en heb besloten zo min mogelijk...
Reacties
1
Bekeken
2037
Gestart door:
canerT
op
kun je ook meer dan 750 eur contant geld verzekeren? Uit jullie overzicht van reisverzekeringen blijkt dat het hoogste verzekerd bedrag 750 euro is. Maar 3 weken in Griekenland zal iets meer vragen dan 750 euro. Is het bij enig verzekeraar mogelijk...
Reacties
1
Bekeken
1993
Gestart door:
Tsiparis
op
terugvorderen omboekkosten vluchten Wij zouden 27 april vertrekken naar Bhutan en daarvoor een noodzakelijke tussenstop maken in Kathmandu. Toen we echter op 25 april hoorden dat daar een hevige aardbeving was geweest hebben we meteen...
Reacties
2
Bekeken
1767
Gestart door:
Reiziger
op
bril laten vallen tijdens vakantie Als ik een reisverzekering Wereld Uitgebreide Basispakket neem (ook medische kosten erbij) en ik laat bijvoorbeeld mijn bril (op sterkte)vallen, krijg ik dan mijn bril vergoed bij de verzekering? Ik heb dus...
Reacties
1
Bekeken
2037
Gestart door:
Diana
op
Partner toevoegen aan huidige reisverzekering Beste,
Momenteel heb ik via Independer een reisverzekering bij Delta Lloyd. Graag zou ik mijn partner willen laten bijverzekeren op deze verzekering, dit kan ik echter niet terugvinden op de website. Is dit...
Reacties
4
Bekeken
2139
Gestart door:
Samantha Olij
op
Zonder zorgverzekering een reisverzekering afsluiten Hi,

Ik wil graag weten of ik een doorlopende reisverzekering kan boeken en gedekt ben voor medische kosten als ik geen Nederlandse zorgverzekering heb. Ik werk op een cruise schip en ben uitgeschreven...
Reacties
1
Bekeken
2728
Gestart door:
Lucinda
op
Partner niet op polis reisverzekering Bij de aanvraag van een reis-en annuleringsverzekering via Independer moesten ook de naam en de geboortedatum van mijn partner ingevuld worden. Op de polis en factuur (van Aegon in dit geval) komt...
Reacties
1
Bekeken
1929
Gestart door:
t_driessen
op
Samenwonend zonder geregistreed partnerschap Hallo,

ik heb via jullie een doorlopende reis en annuleringsverzekering voor Gezin/samenwonend zonder kind bij Delta Lloyd.
Nu woon ik samen met mijn vriendin maar geen samenlevingscontract o.i.d.
We staan alleen op hetzelfde adres...
Reacties
1
Bekeken
2220
Gestart door:
Murk035
op
Nu heel ziek maar wil graag een reis boeken Op dit moment heb ik helaas kanker. Ik ben inmiddels behandeld en binnenkort volgt de scan om te zien hoe het ervoor staat. Graag zou ik over 8 maanden op reis willen...
Reacties
2
Bekeken
1984
Gestart door:
SP86
op
vader ongeneeslijk ziek maar weten niet hoe het gaat lopen Mijn vader is ongeneeslijk ziek en is in Nederland opgegeven. Er is echter nooit een termijn genoemd hoelang hij nog te leven heeft. Hij wordt nu alternatief behandeld en hij gaat niet...
Reacties
9
Bekeken
5139
Gestart door:
mrsx
op
2,5 maand op reis Werelddekking Goedemiddag,

Graag zou ik willen weten, wat de beste optie is wanneer ik 2,5 maand naar Nieuw-Zeeland op reis ga.
Is dat doorlopende reisverzekering met werelddekking (3,5-5€ p.m.) of 2 keer een korte reisverzekering?...
Reacties
0
Bekeken
2179
Gestart door:
fb90
op
reisverzekering inclusief rechtsbijstand? Hoi,

In maart ga ik voor 3 maanden richting Indonesië. Daarvoor wil ik een doorlopende reisverzekering afsluiten met annuleringsverzekering en rechtsbijstand. Op jullie site kan ik echter geen mogelijkheid ontdekken om rechtsbijstand bij...
Reacties
1
Bekeken
2194
Gestart door:
anna_strumphler
op
Studerende kinderen onder dekking reisverzekering? Vallen de kinderen welke als ze studeren en hiervoor door de week uitwonend zijn gewoon onder de dekking van de reisverzekering.
Reacties
1
Bekeken
2288
Gestart door:
netty nijenhuis
op
Niet ingezeten Nederland, toch zorgverzekering? Moet je per se in Nederland wonen om hier een reisverzekering voor ziektekosten te kunnen afsluiten? Het dekkingsgebied zijn de Schengenlanden.
Reacties
2
Bekeken
11593
Gestart door:
Karel
op
verlies telefoon broer Hallo
Mijn dochter heeft de telefoon van haar broer mee genomen op vakantie, (ivm foto`s maken ) maaar heeft hem de verloren (dus nog geen foto`s) omdat het abonnement op zijn naam staat...
Reacties
1
Bekeken
2021
Gestart door:
frank
op
vergoeding telefoon Hallo,

Wij zijn net terug gekomen van onze heerlijke vakantie, echter bij deze reis is mijn telefoon door waterschade kapot. De "Waterproof"case voor mijn telefoon gekocht bij Mediamarkt (merk Cellularline) bleek na de...
Reacties
1
Bekeken
2111
Gestart door:
Celina
op