Independer Forum

Rechtsbijstandverzekering: algemeen

Algemene vragen en ervaringen over rechtsbijstandverzekeringen.|Al je algemene vragen en ervaringen over rechtsbijstandverzekeringen kun je hier delen.

Rechtsbijstand consumentenzaken wereldwijd Ik ben nog steeds op zoek naar een goede rechtsbijstandsverzekering. Ik zoek een verzekering die consumentenzaken wereldwijd dekt, zodat als ik een product bestel uit Amerika en het wordt niet geleverd en...
Reacties
3
Bekeken
608
Gestart door:
HenkdeBruin
op
Rechtsbijstandsverzekeringen boeteprocedures Dag, Ik vroeg me af welke rechtsbijstandsverzekeringen ook de kosten voor een proces dekken als je in beroep gaat tegen een boete. Laatst werd bijvoorbeeld onterecht mijn fiets verwijderd door de gemeente en het...
Reacties
2
Bekeken
460
Gestart door:
HenkdeBruin
op
24/7 aqdvies via de rechtsbijstandsverzekering? Na een moeizaam rechercheren, stel ik vast, dat nederlandse rechtsbijstandsverzekeraars gewone kantoortijden aanhouden, terwijl de klant ook 's avonds, in het weekend of tijdens feestdagen in de problemen kan komen en een...
Reacties
7
Bekeken
3975
Gestart door:
kritikaster
op
wa verzekering onze dochter heeft haar auto op ons terrein geparkeerd omdat zij met vakantie ging. nadat zij vertrokken was heb ik het dak, dat openstond dicht gedaan, hierbij moest ik in de auto...
Reacties
2
Bekeken
1610
Gestart door:
valentijn.bentinck
op
Uitlooptijd rechtsbijstandverzekering Gaan de moderne verzekeraars met de tijd mee? Rechtsbijstandsverzekeringen geven meestal een wachttijd aan als "inlooptijd" alvorens de rechtsbijstandsverzekering aangesproken mag worden. Hiermee wordt voorkomen, dat een kwestie al liep vóór de sluiting. VRAAG:...
Reacties
6
Bekeken
2347
Gestart door:
kritikaster
op
bezwaar ik wil een bezwaar indienen,maar heb nog geen rechtsbijstand verzekering,,deze wil ik wel afsluiten. kan ik direkt hulp krijgen?
Reacties
1
Bekeken
2329
Gestart door:
helena
op
Rechtsbijstandverzekering buiten Europa Hoi, Ik zou graag willen weten welke rechtsbijstandverzekeringen ook geldig zijn buiten Europa. Ik ga namelijk voor 4 maanden naar Azie en wil wel goed verzekerd zijn mocht er iets gebeuren.
Reacties
3
Bekeken
2687
Gestart door:
Kim Vissers
op
WMO-voorzieningen en Rechtsbijstand Hallo. Op een Forum wordt de stelling gebracht, "dat WMO-voorzieningen (vaak) buiten de rechtsbijstand vallen!" In de voorwaarden van mijn eigen Rechtsbijstandsverzekering vind ik geen woord over een uitsluiting van geschillen bij...
Reacties
2
Bekeken
2436
Gestart door:
kritikaster
op
Uitsluiting conflict met verzekeraar Een aantal verzekeraars sluiten een het gebruik van de rechtsbijstandsverzekering tegen zichzelf uit. Zeker in het geval van een alles in 1 polis kan dit leiden tot een ongewenste situatie, bijvoorbeeld wanneer...
Reacties
1
Bekeken
2642
Gestart door:
Username
op
Aansprakelijkheid/ Rechtsbijstand Beste lezer, Ik heb een webwinkel in laptop opladers. Nu wil ik mij indekken voor mogelijke schade. Hoewel ik de producten niet zelf importeer zou ik eventuele schade zelfs bij mijn NL leverancier kunnen...
Reacties
1
Bekeken
3265
Gestart door:
gast0101
op
rechtsbijstand achmea Reeds jaren rechtbijstandverzekering bij centraal beheer achmea. Uit het niets een dagvaarding ivm een niet betaalde nota bij H&M. Voor ons geheel nieuw, geen zaken gedaan via internet met H&M en geen aanmaningen gehad,...
Reacties
0
Bekeken
3405
Gestart door:
doekies
op
Contract DAS Ik heb van DAS een brief ontvangen dat mijn contract voor een Rechtsbijstandverzekering van 5 jaar binnenkort afloopt. Nu kan ik kiezen voor een verlenging van 5 jaar, maar ik kan ook...
Reacties
1
Bekeken
3364
Gestart door:
Gijs Smit
op
Independer