Independer Forum

REAAL Verzekeringen

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van REAAL Verzekeringen. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van REAAL Verzekeringen hieronder.

Uitbetalen door Reaal Heb ik meer als 3 weken geleden een aanrijding gehad niet mijn schuld. De schade is getaxeerd op 2500 euro.Degene die de aanrijding veroorzaakt heeft is verzekerd bij reaal. En tot op de dag...
Reacties
1
Bekeken
4569
Gestart door:
fitesttrack
op
opzeggen Ik ben zeer tevreden op de manier waarop independer werkt. Ik ben alleen een stuk minder tevreden over reaal verzekeringen. Bij het afsluiten van mijn autoverzekering was alles duidelijk. Geen eigen risico,...
Reacties
3
Bekeken
4281
Gestart door:
pvedder2
op
voordeel als je je verzekering over zet naar een andere auto verandert je bonus korting van16 75%korting naar bonus9 62%korting. zonder dat je schade hebt gereden. bij een kleine schade val gelijk...
Reacties
0
Bekeken
3496
Gestart door:
meeuw427@planet.nl
op
Vraag of opmerking autoverzekering REAAL Verzekeringen? Heeft u een vraag over de autoverzekering van REAAL Verzekeringen? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=113:2rb7ljy6]forum over de autoverzekering van REAAL Verzekeringen[/url:2rb7ljy6].
Reacties
0
Bekeken
3525
Gestart door:
forumAdmin
op