Independer Forum

rare bijsmaak bij afwijzing

Reacties
6
  1. erichappel

Heb onlangs bij Freo een offerte aangevraagd voor het oversluiten van een doorlopende krediet naar een PL met daarbij een ophoging van het bedrag. Na telefonisch één en ander doorgenomen te hebben en een BKR check offerte toegestuurd gekregen. Na 5 á 6 dagen wachten te horen gekregen dat de aanvraag is afgewezen wegens kredietscore......verbaast mij na de positieve check bij BKR.....tevens heeft een andere bank de aanvraag wel geaccepteerd zonder enige moeite. Vind het jammer dat bij Freo je zo lang moet wachten en alsnog afgewezen wordt. Zeker omdat we ook klant zijn van de Rabo al jaren.....

2. Klantenservice Freo
    Beste Erichappel,

Wat vervelend dat u het aanvraagproces bij Freo op deze manier heeft ervaren.
    In het kader van de zorgplicht beoordelen wij elke aanvraag zorgvuldig. Hiervoor nemen wij eerst telefonisch wat gegevens met u door. De offerte die u hierna ontvangt is geheel vrijblijvend, zowel voor u als voor Freo. Daarna stuurt u ons de benodigde documenten toe, waarna wij een definitieve beoordeling kunnen uitvoeren.

Inhoudelijk kan ik in verband met uw privacy, niet ingaan op uw aanvraag. We zouden dit graag telefonisch verder willen toelichten. Zou u daarom telefonisch contact met ons op willen nemen? Dit kan op telefoonnummer 088-321 00 03. U kunt vragen naar Simone of Fleur.

Met vriendelijke groet,

Fleur
    Freo klantenservice
  3. Richard holland
    Ik had precies het zelfde probleem afgewezen vanwege creditscore.
    Andere bank el akkoord na 1 telefoontje. Wel jammer want mijn rente is nu wel hoger.
  4. Roos
    [quote="Richard holland" post_id=14083 time=1504822373]
    Andere bank el akkoord na 1 telefoontje. Wel jammer want mijn rente is nu wel hoger.
    [/quote]

Bij welke bank is het wel gelukt?
  5. Peternijmegen
    [quote="Richard holland" post_id=14083 time=1504822373]
    [/quote]

Welke bank wel dan?
  6. gerda
    er is gewoon niemand die je helpt met een lening fase a uitzendkracht je word iedere keer maar afgewezen mijn man werkt al 1 jaar voor het zelfde uitzendburo en ik heb een vaste baaan partime
Plaats een reactie
Independer