Independer Forum

Promovendum

Dooie mus bij Promovendum Je wordt lekker gemaakt met een dooie mus. Speciaal voor hoger opgeleiden schreeuwt men vanaf de daken. Nou ik dus invullen. Ervan uitgaande dat hoger opgeleiden ook doorgaans in de duurdere klasse...
Reacties
1
Bekeken
2387
Gestart door:
Attentus
op
Shockwave therapie Ik heb de meest uitgebreide polis, dus shockwave therapie voor een hardnekkge archilespeesblessure leek me geen probleem; wel dus. zelfs een vergoeding voor reguliere fysiotherapie wordt niet uitbetaald. Erg klantvriendelijk......
Reacties
0
Bekeken
1634
Gestart door:
Dhr. De Haer
op
Promovendum Zeer slechte service. Ik raad mensen om niet een verzekering bij hun af te sluiten.
Ik wacht al twee dagen op een belletje van een expertise bureau en promovendum doet verder niks, dan...
Reacties
0
Bekeken
1831
Gestart door:
Piewie
op
Ervaringen promovendum Heeft iemand ervaringen met promovendum. Wil graag overstappen maar vraag me af of de overzichten van gemaakte kosten en vergoedingen wel duidelijk genoeg is ? Heb hier via de Menzis slechte ervaringen...
Reacties
2
Bekeken
9410
Gestart door:
Anoniem
op
Uw vraag of opmerkingen over zorgverzekering Promovendum Heeft u een vraag over de zorgverzekering van Promovendum? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen?

Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/promovendum-f206.html]forum over de zorgverzekering van Promovendum[/url].
Reacties
0
Bekeken
2168
Gestart door:
independer
op