Independer Forum

Premio Verzekeringen

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Premio Verzekeringen. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Premio Verzekeringen hieronder.

Vraag of opmerking autoverzekering Premio Verzekeringen? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Premio Verzekeringen? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=110:2hx7q7r6]forum over de autoverzekering van Premio Verzekeringen[/url:2hx7q7r6].
Reacties
2
Bekeken
5572
Gestart door:
forumAdmin
op
Premio vraagt een hogere premie de berekening op hun site la Via independer bleek premio voor mij de goedkoopste autoverzekering te bieden. Hun voorwaarden zijn ongeveer gelijk aan die van anderen, dus heb ik mijn oude autoverzekering van Univé omgezet naar de verzekering...
Reacties
0
Bekeken
3672
Gestart door:
MRO
op
PREMIO:NEE! Mijn eerste recentie ever, neem ik nooit de moeite voor maar Premio (woonpakker) slaat alles. Online aanmeld systeem: De premio online aanvraagformulieren kloppen van geen kant. Ingangsdatum is niet aan te passen. Je...
Reacties
0
Bekeken
3576
Gestart door:
Tom Droomdansje
op
Traag in betalen Auto eind Oktober gestolen en begin November terug gevonden. Verzekeringsexpert van Premio heeft auto ter bieding aangeboden en verkocht aan opkoper. Deze heeft 3e week van November auto opgehaald en zijn deel...
Reacties
0
Bekeken
3503
Gestart door:
Ruijzendaal
op
Premio polisvoorwaarden Vraag: In de downloadable Premio polisvoorwaarden (Model VIRTESAUTO1001, gemaakt 16-05-2010) staat in Artikel 18 - Module Casco letterlijk: De maatschappij verzekert verlies van en schade aan het motorrijtuig veroorzaakt door: 1. botsen, stoten, omslaan,...
Reacties
1
Bekeken
4328
Gestart door:
Gast
op