Independer Forum

Polis Direct

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Polis Direct. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Polis Direct hieronder.

Poliskosten bij opzeggen autoverzekering Geen problemen met verzekering op zichzelf. Ik werd wel onaangenaam verrast door "poliskosten" bij het opzeggen wegens verkoop van de auto. Deze "poliskosten" zijn 20 euro. Als je overstapt kan ik een...
Reacties
5
Bekeken
6394
Gestart door:
Verzekerde
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Polis Direct? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Polis Direct? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=109:3le8hcz7]forum over de autoverzekering van Polis Direct[/url:3le8hcz7].
Reacties
10
Bekeken
8424
Gestart door:
forumAdmin
op
Zakelijke autoverzekering? Mijn vriendin gaat voor haar werk (in loondienst bij een dierenartsenpraktijk) met haar eigen auto de visites rijden van en naar klanten. Hiervoor krijgt zij een kilometervergoeding. Van de km/jaar zal dus...
Reacties
1
Bekeken
1666
Gestart door:
Delphin
op
Polis Direct: "Frans recht" bij frauderen! Ik ben benadeeld in Frankrijk (2011) toen bij het oprijden van een rotonde mijn Franse voorganger ten onrechte (met een auto Citroen AX) op zijn rem trapte. De man wilde dit direct...
Reacties
1
Bekeken
3751
Gestart door:
Joop Zeist
op