Independer Forum

Pas op met Promovendum

Reacties
27
  1. Iemand
    Over onderscheid en racisme gesproken! Op hun website krijgt Promovendum een 9 voor vriendelijkheid. Ik vraag me af hoe vriendelijk ze dan blijven als er een lager opgeleide contact met hun opneemt? Nee u bent niet goed genoeg u bent niet hoog opgeleid blabla. Alsof die studiebollen beter rijden dan iemand met een mbo opleiding niet dus. Iedereen heeft recht op een autoverzekering die er voor iedereen is. Boycotten en ook weg met die belachelijke reclame van hun.
  2. Chiel
    [quote=Piet post_id=11317 time=1454315209]
    Na verhuizing verdubbelt Promovendum de autoverzekering, en dan zijn ze niet meer zo goedkoop als dat ze beweren te zijn... Erg jammer.
    [/quote]
  3. Mpc007
    Niet zo janken al die laagopgeleiden hier. Is gewoon harde statistiek. Blijkbaar maken hbo ers en wo ers minder brokken, prima als ze daarvoor beloond worden. Als niet waar was zou Promovendum allang failliet zijn. Was dankzij die korting voor mij toch mooi de goedkoopste. Wel jammer dat je er niet terecht kan met een snelle auto.
  4. WendyLola
    Inderdaad een flut bedrijf. Komen gedane toezeggingen absoluut niet na. Na klachten en dreigen met inschakelen kifid na mailen bellen over en weer...lukt het moeizaam wel.

Klaar mee en opgezegd per 1 juli. Bah wat een naar bedrijf en nare werkenden mensen!! Geen goed woord over te zeggen!!
  5. Dennis
    Lage premie komt ergens uit voort. Ik dacht met een all risk verzekering verzekerd te zijn, maar dan blijken er nog vele kleine lettertjes te zijn waarom een schade toch wordt afgewezen. Moeizaam contact. Lange responstijd. Onsympathiek naar bedrijf. Wijze les goedkoop blijkt duurkoop. Wil al mijn verzekeringen bij hen opzeggen, maar dit is echter pas na 1 jaar mogelijk. Nog maar effe uitzitten dan.
  6. ronald
    [quote=dutchyextra post_id=12814 time=1471767729]
    In strijd met de wet,men mag op geen enkele wijze discrimineren.
    Men zou beter rijden als men hoger opgeleid is??????????
    Men zou dan niet zelf rijden,maar gereden worden!!!.
    Ik ben 82 en heb 16 schadevrije autoverzekering jaren ,reken maar uit.
    Ik zie deze maatschappij dan ook als overbodig en zou zo spoedig mogelijk naar een andere maatschappij gaan.
    In ieder geval is die reclame op tv,niet erg sympathiek!
    [/quote]

Artikel 1 van de Grondwet gaat over de overheid*. Promovendum doet op deze wijze aan risicobeheersing, dat mag gewoon. Bedrijven mogen kiezen wie ze als klant nemen.

//off-topic
    * Helaas discrimineert de Grondwet zelf zelf enorm, namelijk door 17 miljoen - een handjevol (10-20) uit te sluiten van de mogelijkheid om staatshoofd te worden. Dus dan mag Promovendum jou toch ook weigeren als klant?
  7. ernst01
    Tot nu toe merk ik niets onredelijks in de prijzen en voorwaarden van Promovendum. Hun standaard premie (gekoppeld aan hun eigen voorwaarden) is wel iets hoger dan mijn huidige premie. Na een telefoontje gaan ze daar inderdaad exact 20% onder zitten, maar nemen ze de eigen risico's over van mijn huidige verzekeraar. Het E.R. dat P. zelf hanteert is dus lager. Door het overnemen ze mijn oude (hogere) ER kunnen ze inderdaad deze lagere premie bieden. Dat ik wel of niet onder de doelgroep val doet verder blijkbaar niet terzake want er wordt nergens om gevraagd.
Independer