Independer Forum

Overlijdensrisicoverzekering: woekerpolis

Over woekerpolis met een verkapte overlijdensrisicoverzekering. Vallen de beleggingen tegen, dan stijgt de premie voor de overlijdensrisicoverzekering en blijft er aan het einde van de rit erg weinig over.

omzetten woekerpolis/overlijdensrisicoverze in geval van ver wij hebben een participatie sparen bij Reaal (zogezegd woekerpolis). Nu willen wij daar vanaf en een goedkopere verzekering afsluiten en die ook verpanden aan hypotheekverstrekker. In plaats van op 2 namen op 1...
Reacties
3
Bekeken
4334
Gestart door:
Jerbo
op
compensatie woekerpolis klopt het dat een verzekering de toegekende compensatie in de polis mag storten?
Reacties
1
Bekeken
2932
Gestart door:
Jerbo
op
OVRV gekoppeld aan hypotheek Is het mogelijk om een dure OVRV die gekoppeld is aan de hypotheek tegen een voordeliger verzekering over te sluiten? Moet je hiervoor bij je hypotheekverstrekker zijn zoals een bank of verzekering...
Reacties
0
Bekeken
4438
Gestart door:
skycahmap
op
Flexibel Verzekerd Beleggen van Nationale Nederlanden UITSPRAAK COMMISSIE VAN BEROEP VAN HET KIFID 14-10-2010 Aan degene die een levensverzekering met een beleggingsrisico wenst af te sluiten moet volledig inzicht gewaarborgd worden in premies en andere kosten, de te verwachten...
Reacties
6
Bekeken
16352
Gestart door:
pierrewlspee
op
Woekerpolis met verkapte overlijdensrisicoverzekering Veel mensen met een woekerpolis hebben te maken met een verkapte overlijdensrisicoverzekering. Deze verzekering keert uit als de verzekerde komt te overlijden. Vallen de beleggingen tegen, dan stijgt de premie voor de...
Reacties
3
Bekeken
10084
Gestart door:
forumAdmin
op
ORV uit spaarhypotheek rabobank Wat ik me afvraag is of de rabobank ook bereid is om het ovr gedeelte uit bijv. je spaarhypotheek te halen mijn ervaring is dat ze dat tot nu toe niet doen.
Reacties
0
Bekeken
7850
Gestart door:
bosman01
op
Independer