Independer Forum

Ophogen eindkapitaal bankspaarhypotheek

Reacties
2
  1. Vincent

Hallo,

ik wil graag het spaardeel van onze huidige Rabo bankspaarhypotheek verhogen van 314.000 naar 328.000. Dit aangezien het belastingvrije spaarbedrag is opgehoogd naar 164.000 per persoon (164.000x2=328.000.

Nu geeft de rabobank aan dat dit niet meer mogelijk is, terwijl ik het 3 jaar geleden op dezlefde manier nog heb opgehoogd. Zijn intussen de regels veranderd en heeft de rabobank gelijk?

dank voor je hulp!

2. Eduard
    Hoi Vincent,
    De regels kunnen inderdaad nog wel eens veranderen. Vorig jaar hebben ik en mijn vrouw hetzelfde gedaan, ook het eindkapitaal opgehoogd. Het beste is denken wij, althans, wij hebben het op de volgende manier gedaan. Gezocht naar een onafhankelijke hypotheekadviseur, omdat deze naar alle banken kijkt. Deze hebben we gekregen toen we een oversluit-berekening in gingen vullen op https://hypotheekberekenen.nl.
    Daarna hebben we in een gesprek met de onafhankelijke hypotheekadviseur goed gekeken naar alle mogelijkheden, zowel van de Rabobank als van andere banken. Wij weten zeker dat het dan moet gaan lukken.
    Veel succes!
    Groet Eduard
Plaats een reactie