Independer Forum

Onna-onna

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Onna-onna. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Onna-onna hieronder.

Bizarre prijsstijging Onna Onna Ook bij mij is er nu een mailing van Onna Onna binnen gekomen met een premiestijging van maar liefst 43% en dat terwijl de noclaim dan zelfs weer een trede hoger is,...
Reacties
2
Bekeken
1913
Gestart door:
W. Schijf
op
Niet mogelijk op chassisnummer Let er op dat deze verzekeraar je auto bij import uit een ander EU land niet op chassis nummer wil verzekeren.
Ook is 't niet mogelijk om een erkend RDW eendaags kenteken voor...
Reacties
0
Bekeken
1288
Gestart door:
Ineke
op
NIET DOEN!ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE EN PREMIESTIJGINGEN!!! Voor iedereen die twijfelt bij OnnaOnna te gaan: mijn advies na vijf jaren klant geweest te zijn: NIET DOEN!!!
- Klantenservice: ZEEEEEER SLECHT bereikbaar, ondeskundig, soms slecht Nederlands sprekend, soms onvriendelijk, Nooit probleemoplossend,...
Reacties
0
Bekeken
1502
Gestart door:
nienkenien
op
Onna-Onna terugval in schade door vandalisme! Vorig jaar door vandalisme 4 schadevrije jaren gekelderd naar de -1 (van +3 naar -1). Ik had een ALL RISK WA CASCO verzekering.
Plus een bizarre premie stijging die gelijk staat aan...
Reacties
0
Bekeken
1211
Gestart door:
sierra88
op
Per direct opzeggen De afhandeling van mijn schade verloopt echt vreselijk, ik kan niet wachten om mijn verzekering op te zeggen.

- slecht telefonisch bereikbaar
- kennisniveau medewerkers onder de maat
- informatie op website klopt niet
-...
Reacties
1
Bekeken
1235
Gestart door:
Gülay
op
Belachelijke afhandeling schade Onna-Onna is telefonisch niet te bereiken en geeft geen enkele terugkoppeling van een lopende schadeclaim. Zeer negatieve ervaring met Onna-Onna.

18 mei: Ik heb een ongeval op de A2 vanwege een grote...
Reacties
0
Bekeken
1704
Gestart door:
Elmar
op
0- schadevrije jaren geweigerd BEGIN NIET AAN ONNA-ONNA! Zelf nooit een verzekering afgesloten. 0 schadevrije jaren opgebouwd. Verzekering heeft mij afgewezen, omdat er in 2012 schade is gereden. Auto was toen van mijn schoonmoeder, die is...
Reacties
0
Bekeken
1802
Gestart door:
Nicole
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Onna-onna? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Onna-onna? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=108:1137ykf4]forum over de autoverzekering van Onna-onna[/url:1137ykf4].
Reacties
8
Bekeken
7406
Gestart door:
forumAdmin
op
onna-onna: commissie innen en daarna tussentijds opzeggen? via independer.nl kwam onna onna als voordeligste naar voren. Helaas door pure overmacht, twee relatief kleine schadegevallen binnen korte tijd gehad (auto is nog geen jaar oud en heeft tevens een nieuwwaarderegeling in...
Reacties
1
Bekeken
3249
Gestart door:
ray
op
Vrouwonvriendelijk Onna Onna Ik ben 24 jaar, net klaar met mijn studie (nog thuiswonend), koop een leuke tweedehands auto en ga op zoek naar een verzekering. Ik kom bij Onna Onna terecht. In eerste...
Reacties
0
Bekeken
1913
Gestart door:
Amy van Ingen
op
Slechte verzekering Deze verzekering lijkt goedkoop maar uiteindelijk is het niet zo. Je krijgt achteraf allerlei extra kosten. Ik raad mensen aan om niet voor deze verzekering te kiezen.
Reacties
0
Bekeken
1947
Gestart door:
Chantal
op
Verzekering opgezegd,restitutie bedrag niet ontvangen Op 15 juni 2014 heb ik mijn autoverzekering met polisnummer 5146113,conform de verzekeringsvoorwaarden, per 30 juni 2014 bij u opgezegd. Op 17 juni 2014 heb ik een bevestiging per post van u...
Reacties
1
Bekeken
2942
Gestart door:
alexander
op
Oppassen voor premie wijzigingen Verzekering met goede voorwaarden. Maar kijk wel uit voor niet gecommuniceerde wijzigingen van de premie! November vorig jaar is er een premieverhoging geweest die plotseling en zonder communicatie werd doorgevoerd. Na contact gaven...
Reacties
0
Bekeken
2139
Gestart door:
Joop575
op
misleiding Ik heb een verzekering afgesloten met pech hulp komt die zomaar te vervallen. Heel erg vervelend omdat im juist daarom de verzekering bij hun had anders had ik bij een andere verzekeraar gaan...
Reacties
0
Bekeken
2308
Gestart door:
sweety1987
op
Schade Het gaat van de ene slechte ervaring in de andere. Voor het eerst schade met de auto, of zeg gerust totall loss. Vervolgens gebeld om te vragen wat ik moet doen, daar...
Reacties
1
Bekeken
2137
Gestart door:
marjo
op
onpersoonlijk! Ik wilde voor de 2e keer mijn verzekering bij hun gaan gebruiken, word het afgeketst. Waarom? Nou omdat mijn partner een eigen rijschool heeft, met ons huisadres als bedrijfsadres. Hartstikke normaal. Maar daarom...
Reacties
0
Bekeken
2086
Gestart door:
runeej
op
Nog geen uitkering na autodiefstal, sleutels/papieren weg In de nacht van 29 op 30 oktober is mijn auto gestolen. Op 31 oktober alle documenten aangeleverd bij Onna Onna. Op 11-11 bezoek gehad van expert van Dekra ingeschakeld door Aegon....
Reacties
2
Bekeken
3481
Gestart door:
Liesbeth
op
vandalisme gedekt met all risk? Ik heb een all risk verzekering bij jullie en helaas is er een kras op mijn auto gemaakt door vandalisme. dit zou moeten worden vergoed...... ga ik dan achteruit in mijn schade...
Reacties
2
Bekeken
2666
Gestart door:
joycevanzanten
op
Klantonvriendelijk Ik kreeg vandaag een e-mail dat mijn autoverzekering per direct werd opgezegd omdat ik negatieve schadevrije jaren zou hebben. Ik heb direct de lease-maatschappij gebeld waar ik 5 jaar heb gereden en...
Reacties
0
Bekeken
2558
Gestart door:
Harm
op
Onna-onna Klantonvriendelijk! Ik heb inmiddels mijn auto al 4,5 jaar verzekerd bij Onna-onna. Dit voorjaar heb ik in Aachen een auto van achteren aangereden. Dit ging niet heel hard, maar wel mijn schuld. Ik...
Reacties
1
Bekeken
3110
Gestart door:
anoeshka_blok
op
all riskverzkering weigeren door Onna Onna ik heb 4jaar all risk autoverzekering bij onna onna lopen, voor een auto uit 1999. heb een andere auto gekocht van 2004 wilden ze deze niet allrisk verzekeren.aangezien ik al bestaande klant ben vind...
Reacties
3
Bekeken
5113
Gestart door:
jannie38
op