Independer Forum

onbeschof en onbegrip

Reacties
1
  1. Kerste

Mijn bus is gestolen tijdens mijn werkzaamheden overdag, zelf 20m afstand van de bus, omheind met hekwerk (2m hoog) met prikkeldraad, borden verboden toegang. Dag na hemelvaart om 9:00 al warm en ondergrond was geel zand, houd de warmte goed vast, lichamelijk zware werkzaamheden, dus lekker korte broek aan en lange broek (met sleutels) naast de bijrijdersstoel uit het zicht gelegd. Brutaal persoon is over het hek geklommen (naast een drukke weg) en heeft mijn bus meegenomen, op zijn gemak de poort opengemaakt en weggereden.
    ASR stuurt expert en deze zegt later "omheind met laag hekwerk" en bus onbeheerd achtergelaten. Onbeheerd is volgens mij langs een openbare weg of bosrand oid. In de polis staat wel dat de sleutels niet in of op de bus mag zitten, KLOPT.MAAR VOORAF STAAT EEN ZIN DAT DE BUS NIET ONBEHEERD MAG BLIJVEN. EN waar had ik de sleutels dan moeten laten, in de grond begraven. Dus een brief geschreven uit eigen initatief omdat mijn tussenpersoon (van der Fluit) geen begrip/tijd had voor hun klant en niet meedacht om iets te ondernemen.
    Later dus een brief dat het zeker niet onbeheerd is en dat de sleutels naar mijn menig op een veilige plek lagen.
    Leer mijn kinderen om niet te liegen, had ik dat nu maar wel gedaan. Had ik maar gezegd dat ik de originele sleutel al een maand geleden was verloren en nog niet bij had laten maken, Kassa.
    Nee, ben je eerlijk en zij blijven gewoon bij hun standpunt, in de polis staat.........
    En mijn werkzaamheden waren 5m-mv dus u kon de bus niet zien. (hadden mijn verhaal niet goed gelezen, ik had boorwerkzaamheden om peilbuizen te plaatsen tot 5m-mv en dan sta je zelf continu op het maaiveld). Dit kreeg ik allemaal via mijn tussenpersoon te horen.
    Dacht, weet je wat, ga Mevrouw keizer-Ekelman (ASR) zelf bellen, mevrouw is ziek en een vervanger zou terugbellen, moet nu nog gebeuren. Toen maar een mail gestuurd, geen enkele reactie.
    Voor mijn bus moet ik nu nog wel 2,5 jaar elke maand 200 euro aftikken en natuurlijk zal er een andere bus met gereedschap moeten komen. Ik ga er vanuit als iemand liegt dat ze dat natrekken, moeten ze ook doen als iemand eerlijk is.
    De eigenlijke klacht is dus. Onmacht, onbegrip en niet goed lezen/ luisteren naar hun klanten. En dan de brutaliteit om helemaal niet te reageren. Het gaat niet om een pakje boter, maar om een stevig bedrag. Dat heeft voor een eerlijke hardwerkende zelfstandige met 3 kinderen enorme gevolgen, maar dat maakt ze niks uit. en maar graaien.
    Hoop dat veel mensen bij van der Fluit en ASR hard wegrennen, hoop dat het ze net zoveel kost als wat het mij kost, en dan heb ik het niet alleen over geld.
    Bedankt van der Fluit en ASR

Plaats een reactie
Independer