Independer Forum

Onbekende maatschappij

Reacties
5
  1. Annie

Ik heb het beste in 1 pakket voor mij samengesteld bij jullie en dat scheelt met mijn huidige alles in 1 polis 32,80 euro wat ik veel vindt.
    Het is dus zeer verleidelijk om dit pakket bij jullie af te sluiten.
    Maar ik twijfel omdat de auto en inboeldelverzekering bij voor mij onbekende maatschappijen.
    Voor de auto is dat Klik&Go en voor de inboedel Fatum.
    Mijn vraag; Wat zijn jullie ervaringen met deze maatschappijen?
    en mocht ik het doen,zit ik er dan voor bepaalde tijd aan vast?

Alvast bedankt.

2. Gebruikersavatar
    Simone de Graaf Berichten: 151
    Beste Annie,
    Wij werken alleen samen met verzekeraars die betrouwbaar zijn. Met het Beste-in-1 Pakket heb je ook niets met de verzekeraars te maken. Independer is namelijk jouw contactpersoon. Ook bij wijzigingen en schades. Omdat Independer geen verzekeraar is, werken wij wel samen met verzekeraars. Zij zijn de schadedrager.

Kortom; Je hoeft je geen zorgen te maken over de betrouwbaarheid!
  3. Arne
    Van avond afgesloten ,het gaat om bekende maatschapijen zoals.
    De goudse , reaal,en Delta lloyd.
    Uit de box gedacht dus niet alles bij een maatschapij.
  4. frank3107
    Ik wil een AVP afsluiten maar liever niet bij Fatum. Wat moet ik met een verzekeraar die in Suriname zit? Hier in Nederland zijn ze bezitter van een ander volmachtbedrijf, Thoma. Ken ik ook niet. Independer heeft toch wel alternatieven?
  5. Gebruikersavatar
    Michelle van Amelsfort Berichten: 40
    Beste Frank,

Wij kunnen wel een andere verzekeraar aanbieden voor een aansprakelijkheidsverzekering. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor Delta LLoyd of Reaal. Je kunt ons het beste even bellen hiervoor. Dan zoeken wij het graag even voor je uit. FATUM loopt ook bij ons in de volmacht. Hier regelen wij verder alles voor zodat je niet met deze verzekeraar contact op hoeft te nemen als je schade of vragen hebt.
Plaats een reactie