Independer Forum

Onafhankelijkheid

Reacties
1
  1. Jeroenm

Bij het niet leveren van goederen waarbij er een aanzienelijke schade was ontstaan gaan informeren bij Delta Loyd of er dekking was werd doorverwezen naar Natioanle Nederlanden die weer terug naar Delta Loyd werd afgewezen ivm met niet aanwezige aangifte . aangifte gedaan weer alles opgestuurd en werd alsnog afgewezen, Toen kwam ook independer in beeld als tussenpersoon. wees af op brief die niet bestond. daarna gemeld dat ze dossier bij Nationale Nedelanden hadden gelegd omdat dat de verzekeraar was.
    Toen weer afwijzing van Independer. Dan kan je via App een klacht indienen die gaan dan vewijzen naar Kifid, met vraag telefonisch contac kan niet is diditaal bedrijf en als je directive wil spreken daarover stoppen ze met appen.
    Kortom Independer is niet onafhankelijk blijkt want zij staan niet voor de klant maar voor de grote verzekeraars wat dat zijn hun inkomsten blijkt wel. Terwijl een tussenpersoon voor haar klant moet instaan en mijn zaak moet verdedigen tegenover Nationale Nederlanden. Maar daar beginnen ze niet aan. De schade is ook nog geld geweest van mijn op dat moment net overleden vader waarvoor wij op zijn wens een investering hadden gedaan maar tegenwoordig ben je in deze maatschappij een schadenummer en ook voor de tussenpersoon.
    Ik hoop dat mensen zich niet blind gaan staren op Indeppender want het blijkt dat als je betaald er geen problem is maar als je claimt de tussenpersoon independer niet thuis geeft en afwimpelt met in naam van directue.
    Nou mag hopen dat de directie Hilhorst en de Groot van Embden dat zelf eens zouden willen bevestigen met een handtekening zodat zij verantwoordelijk zijn voor het gedrag van haar medewerkers . Kortom sla independer over en zoek zelf je verzekeringen uit

Plaats een reactie