Independer Forum

OHRA

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van OHRA. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van OHRA hieronder.

OHRA verdubbeling van premie - oplichters We hebben een jaar geleden onze autoverzekering overgezet naar OHRA met een heel voordelige premie. Gaandeweg het jaar reden we schade. In overleg met de schadeafdeling van OHRA toch besloten om de...
Reacties
1
Bekeken
2751
Gestart door:
teddyvN
op
beëindiging alle verzekeringen nog steeds geen oplossing Even ohra bellen, dat kan zeker maar dan vooral met de mededeling dat je klant wilt worden. Even ohra bellen omdat je schade wilt melden vooral niet doen. Dan leer je een...
Reacties
1
Bekeken
2166
Gestart door:
laatje
op
Na afsluiten verhoogt OHRA doodleuk de prijs Telefonisch kreeg ik een prijsopgave van OHRA. Daar ben ik op ingegaan. Op ingangsdatum verhogen ze doodleuk de prijs omdat IK de schadevrije jaren niet goed zou hebben opgegeven. Maar daar is...
Reacties
4
Bekeken
6186
Gestart door:
Berhardo
op
Na twee maand nog geen schadevrije jaren in roy data Weer meer Ohra problemen!!!! Nu gaat het weer over een opgezegde autoverzekering per 1 februari waarbij ze nog steeds onze schadevrije jaren in de roy data moeten zetten. Ook de bevestiging van...
Reacties
0
Bekeken
4042
Gestart door:
p, van roy
op
pakketkorting lokt foutief eigenaarschap uit Ik kon alleen pakketkorting krijgen via mijn man (!); in de polisbijlage stond dan ook dat mijn man eigenaar van de auto werd. Ondanks herhaalde verzoeken (een stuk of 4) van mijn...
Reacties
0
Bekeken
6347
Gestart door:
de kwaasteniet
op
Korting OHRA is lokkertje De korting is een lokkertje. Ohra sluit het eerste contract voor slechts een paar maanden. Het volgende contract is voor een jaar. Op het eerste gezicht voor dezelfde premie. Maar.... zodra er...
Reacties
5
Bekeken
4952
Gestart door:
OHRA
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van OHRA? Heeft u een vraag over de autoverzekering van OHRA? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=107:x9hwxk2t]forum over de autoverzekering van OHRA[/url:x9hwxk2t].
Reacties
0
Bekeken
4009
Gestart door:
forumAdmin
op