Independer Forum

Nog nooit zo slecht meegemaakt

Reacties
2
  1. r.siems@multiweb.nl

Ik heb al een reeks van problemen met Ditzo gehad, en dat met 1 schadegeval.
    Begin oktober 2015 rijdt iemand met een fiets mijn geparkeerde auto aan. Schade gemeld met gegevens van degene en zijn verzekering. in oktober premie verdubbeld vanwege dat een meisje van 13 degene was die de schade veroorzaakte. Uitleg Ditzo: dat is volgens de wet !! Aan een stilstaande geparkeerde auto. Verdubbeling werd teruggedraaid. op 10 december maar eens gebeld waar mijn eigen risico bleef. ( € 150,--) Volgens Ditzo was het dossier gesloten en was er niet geclaimd bij tegen party Ditzo claimt als nog, tegen party betaalt op 28 december 2015 de schade aan Ditzo. 10 Januari 2016 maar weer eens gebeld: Tegen party zo nog niet betaald hebben. De tegen party verstrekt mij alle gegevens over de betaling aan Ditzo. Dit wordt ontkent met de mededeling dat er niets is ontvangen. Ditzo probeert schade te verhalen op tegen party privé Dus 2 claims, lijkt volgens mij dat er geprobeert wordt 2 x de schade te verhalen.
    Inmiddels 18 februari, nog steeds geen geld. geen telefoontje, geen excuus. En dit bedrijf zou een prijs voor de beste klantenservice hebben ontvangen? Lijkt mij heel sterk, zeker als ik alle reacties op dit forum lees.
    Tegen party verzekering (Univé) reageert op emails, telefoontjes en is uiterst behulpzaam.

2. Joschmitz@home.nl
    DITZO is een waardeloze verzekering
    ze doen zich geen moeite om te kijken wie de schuldige is
    ik werd in belgie aangereden door een auto die achteruit vanaf een oprit van zijn huis mij in de zij aanreed
    commentaar verzekering ditzo tegenstrijdige verklaringen en het betrof buitenland dat werd te moeilijk resultaat bij een poging een andere auto te verzekeren werd ik geweigerd
    dit blijft je achtervolgen maar dat interesseerd hun niet
    voor mij nooit geen ditzo meer
Plaats een reactie