Independer Forum

National Academic

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van National Academic. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van National Academic hieronder.

PAS OP voor het Academica drijfzand PAS OP voor Academica. Na een jaar wou ik mijn verzekeringen ergens anders onderbrengen. Echter doordat Academica geen lid is van het verbond van verzekeraars mogen hun dus gewoon nog contracten van een...
Reacties
1
Bekeken
4138
Gestart door:
RonnyD
op
National Academic is niet aangesloten bij het Verbond van Ve Medemensen, pas goed op, national academic is niet aangesloten bij het Verbond van Verzekeraars, bied gewoon 5 jarige contacten aan terwijl alle andere maatschappijen die wel aangesloten zijn alleen jaar-contracten aanbied die...
Reacties
4
Bekeken
7208
Gestart door:
Geert
op
Pas op voor autoverzekering National Academic National Academic doen bij afsluiten verzekering alsof zij een moderne verzkeraar zijn met goede voorwaarden. Zij zijn dit niet, zijn niet aangesloten bij het Verbond voor Verzekeraars.De geldende regels van dit Verbons...
Reacties
1
Bekeken
6263
Gestart door:
Gert
op
National Academic onbetrouwbaar voor zorgverzekering ze reageren slecht (er wordt niet gereageerd op opzeggingsbrief), bij navraag hierover niet professioneel en klantvriendelijk en nemen geen verantwoordelijkheid voor fouten denk dus goed na voor je hieraan begint, één doffe ellende...
Reacties
9
Bekeken
13746
Gestart door:
rob
op
Waarschuwing voor National Academic Als je bij National Academic een autoverzekering afsloot werd je gelokt door "20% goedkoper dan elders". MAAR PAS OP! - Ik wil van mijn verzekering af, maar bij National Acedemic blijk je...
Reacties
2
Bekeken
6381
Gestart door:
Kees Hordijk
op
Vraag of opmerking over autoverzekering National Academic Heeft u een vraag over de autoverzekering van National Academic? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=104:21zqvj8o]forum over de autoverzekering van National Academic[/url:21zqvj8o].
Reacties
0
Bekeken
5708
Gestart door:
forumAdmin
op