Independer Forum

London verzekeringen

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van London verzekeringen. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van London Verzekeringen hieronder.

London Ik had een opstal- en inboedel verzekering bij London. Kom ik er (helaas pas na enige tijd) achter dat ze de premie hebben VERDUBBELD. Argument: we hebben uw huis 5% hoger getaxeerd...
Reacties
0
Bekeken
2451
Gestart door:
Frank Wester
op
opstal verzekering Nederland; waarom hebben wij überhaupt verzekeringen??? Het is toch te zot voor woorden. Inboedel / opstal verzekering Riool kapot inrit open schoonmaken vervangen - schadepost van € 1600,- Wat denk je? Niets...
Reacties
0
Bekeken
1726
Gestart door:
senna2015
op
scooterverzekering bij London Verzekeringen Ik zou London Verzekeringen niet aanraden. Ik heb mijn twijfels over London Verzekeringen. Niet bepaald klantvriendelijk en vage premie bedragen.
Op de dag van aanvraag moest ik de datum van de volgende...
Reacties
0
Bekeken
3897
Gestart door:
emifen
op
London Verzekeringen Ik heb tot 2 keer toe een vrijwarings bewijs naar London Verzekeringen opgestuurd en meerdere keren aan de telefoon gezeten met London Verzekeringen en ik betaal nu al maanden lang voor niets...
Reacties
0
Bekeken
1976
Gestart door:
Nigel070
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van London verzekeri Heeft u een vraag over de autoverzekering van London verzekeringen? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=103:3kazw643]forum over de autoverzekering van London verzekeringen[/url:3kazw643].
Reacties
1
Bekeken
7197
Gestart door:
forumAdmin
op